Fullmåne

¤BabySunshine¤

Flørter med forumet
Ja, i dag er det fullmåne jenter... det blir spennende å se om det er flere som føder i dag... Det er jo på tide med litt flere babyer for septemberjentene nå synes jeg.

Sist gang fødte jeg dagen før fullmåne. Men jeg må vel vente til neste fullmåne kjenner jeg kroppen min rett..

spennende :)

det eg har høyrt er at man og kan føde 2 dager før og 2 dager etter fullmånen pga gravitasjon og ein ting til som eg ikkje hugser akkurat no :P Så kan jo hende noke skjer, aldri godt å vite ;)

her merka eg litt i natt, har ikkje merka noke særlig til modning i heile sv.skapet, var til og med så sterke at eg beg å ta tiden på dei, men var veldig uregelmessig, så blir  nok ikkje baby her med det første vertfall :)

Hadde vært perfekt om fullmåne gjorde susen og det blir fødsel i helga!!13 dager til UL termin og 7 dager til mens termin i dag,så jeg er klar!!! Har hatt mye vonde murringer,stikking og vondter nederst i mage og korsrygg de siste kveldene og nettene,så det er jo lov å håpe??

Min mor har veldig tro på dette med fødsel og fullmåne. Så hun tror jeg føder i natt, hehe ;) Hadde ikke gjort noe det altså! Fødte jo i uke 37+4 sist :)
Blir spennende å se om det blir fødsel på noen av oss i helgen :)

Det hadde ikke gjort meg noe å føde 2. september - da har jeg og mannen vært sammen i 6 år. Fin gave da; babyen vår! 

Men realistisk sett så tror ikke jeg at det skjer...

Blir spennende og se om mange føder i nattHar vondter hele tiden nå, men tror uansett ikke det skjer noe for KS på tirsdag!

Sist jeg fødte var det fullmåne OG måneformørkelse :) et sjelden fenomen.. Men tror jeg i allefall må vente til neste fullmåne før det kommer no baby her.. Tvi, tvi, jenter!! :)

Sist jeg fødte var det fullmåne OG måneformørkelse :) et sjelden fenomen.. Men tror jeg i allefall må vente til neste fullmåne før det kommer no baby her.. Tvi, tvi, jenter!! :)

Satser på neste fullmåne jeg og

29. september :)

Hali skrev:

Frk.Snupp:) skrev:
29. september :)

Å gud, håper jeg har født før den tid...aaaaaltfor lenge til hehe..

Termindatoen min og mammas bursdag :-)

Ja, kanskje det blir 1.september-babyer på flere her inne!

Tviler i  grunn på at blir en av dem, for denne babyen har visst tenkt seg å bli boende i magen... Hun har allefall ikke gitt noe som helst tegn til at hun har lyst til å komme ut.

Ble nok ingen fullmånebaby på meg nei.. Får vel smøre meg med tålmodighet og nyte permisjonen. Ha en strålende lørdag alle sammen :)

¤BabySunshine¤ skrev:
Ble nok ingen fullmånebaby på meg nei.. Får vel smøre meg med tålmodighet og nyte permisjonen. Ha en strålende lørdag alle sammen :)

Ha en riktig fin lørdag :)

Blir nokk ikke noe baby her heller, på en måte har det vært greit, men på en annen måte, så vill jeg helst at hun venter med å komme ut til tirsdag vertfall, fordi min kjære kommer ikke hjem før mandags kveld...

Var i bryllup i dag til en vennine, og alle gikk på tå fordi de var så redde for at fødselen skulle starte....så jeg ble sjikkelig oppvartet :) folk kom med stol til meg som var ekstra god å sitte på, tenkte heller ikke hente kake selv ;) Det er fine greier :)

Men håper og ber om at hun kommer snart....jeg vill IKKE vente til neste fullmåne....det er ALT for lenge til 

Back
Topp