Fullmåne kalender 2008 *link*

*puh* det var ingen som så den skrivefeilen

he, he...jeg satt akkurat og lurte på hvor den ble av...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ra81

Kalenderen eller skrivefeilen? [&:][8D]

skrivefeilen var bare veldig morsom.....hehe.... og spennenede å se om det blir en aldri så liten babyboom rundt 22 januar....

ORIGINAL: talata

ORIGINAL: ra81

Kalenderen eller skrivefeilen? [&:][8D]

[:D] Jeg elsker skrivefeil som får meg til å le...[:D] Har termin 26. januar, skal prøve å legge inn en aldri så lite fødsel fire dager før[;)]

Jeg er noe seksuelt frustrert om dagen, så det var sikkert underbevisstheten min som tulla me meg på den skrivefeilen

Jeg er noe seksuelt frustrert om dagen, så det var sikkert underbevisstheten min som tulla me meg på den skrivefeilen

Skjer nok mye rundt den 22 i såfall... jeg har jo 19 da, blir nok gal hvis det går 3 dager over!!

For jeg syntes det så ut som fullmåne i går, og det var mye aktivitet hos oktobermammane i natt, så man trenger nok ikke vente til selve fullmånen kanskje [8D]..

Si hva du skrev da........................si det si det!!

ORIGINAL: Tvillingboyz

hi hi nå kan du jagggu ha det så godt, når du velger å ha ett liv utenom BV [8D]

ORIGINAL: Tvillingboyz

hi hi nå kan du jagggu ha det så godt, når du velger å ha ett liv utenom BV [8D]

Og jeg la ikke merke til det, enda jeg svarte med en gang!!!!!

SI DET DA!!!!!!!!!!  [8|]

Masete høner[8D]

I overskriften skrev jeg fukkmåne [&:]

hvis min egen termin stemmer (noe jeg er rimelig sikker på, så er det fullmåne 2 dager før :D På julaften!!! hjelp! hehe.. så vi får se [:)][:)][:)] spennende!!!

Masete høner[8D]

tiihiii....

Masete høner[8D]

Hihihi, sexuelt frustrert ja! [:D]

ORIGINAL: Minisatan

Masete høner[8D]

jaaaaaaaaaa jeg sier jo det jooooo [&o] Gå fra 7 ganger i uka til ingenting på en mnd anbefales ikke!!!

ORIGINAL: Minisatan

Masete høner[8D]

jaaaaaaaaaa jeg sier jo det jooooo [&o] Gå fra 7 ganger i uka til ingenting på en mnd anbefales ikke!!!

Signerer! Men det vet dere jo allerede............. [&o]

Masete høner[8D]

Står i stil til resten av oss her du da.........

Klippet forresten denne her fra Generell nå:

"Fullmåne på fødestua Om månen ikke gjør folk mer voldelige, kan man jo kanskje heller tro at det kan virke inn på annet vis. Mange personlige vitnemål tilsier f.eks. at fødestuene har det spesielt travelt rundt fullmåne. Nå er det bare det lille problemet med personlige vitnemål at de er så lett påvirkelige av hva folk tror. Og hvor mange følger egentlig så nøye med på månefaser?
For å sjekke den utbredte forestillingen om fødselsopphopninger rundt fullmåne, sjekket George Abell og Kenneth Greenspan alle fødsler (like under 12000) ved fødestuer på UCLA i California fra 1974-1978. De testet både med og uten tallene for fremprovoserte fødsler, uten at det gjorde noen forskjell. Månen hadde ingen påviselig effekt. Fødselstallene holdt seg jevne i alle faser."

Back
Topp