Fullmåne i morgen

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Ja i morgen er det fullmåne. Og jeg har hørt at dette er tiden hvor fødestuene er fullest. Blir spennende å se om dette virker for noen:) neste fullmåne er jo ikke før 25 mai.

Ja, den er jeg også spent på! :) Om det skal bli fullmånefødsel for min del, så blir det i mårra. 25 er for sent :)

Er stille og rolige dager her altså, og kun en uke til vi bikker mai.. Stille før stormen? :)

Tror det er stille før stormen nå ja. Regner med at min lillegutt ikke kommer før 25 mai såfall. Kjenner det skal bli godt med permisjon nå selv om jeg bare jobber 20% kun 1 arbeidsdag igjen, jippi

Når er den på sitt fulleste?
I natt eller i morgen natt.....?
Håper den har virkning på meg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg kunne gjerne tenkt meg litt effekt av fullmånen ja! :-) blir spennende å se! Kanskje det er i morgen mai-gruppen tar helt av!

Er vel nå kommende natt det er fullmåne ja?! :) Natt til 25. etter hva jeg har lest ;)
Vet det er full fres på fødeavdelingene fullmånenetter, så krysser fingrene her.. hehe...

Men stille her i dag.. bare de vanlige kynnerene og småstikkene, men kanskje stille før stormen?! :)

Er vel nå kommende natt det er fullmåne ja?! :) Natt til 25. etter hva jeg har lest ;)
Vet det er full fres på fødeavdelingene fullmånenetter, så krysser fingrene her.. hehe...

Men stille her i dag.. bare de vanlige kynnerene og småstikkene, men kanskje stille før stormen?! :)
De satser jeg på i natt:-)
Hadde jo blitt litt artig da,siden svigerinnen min og mamma har drømt at jeg føder i natt...
Men har liten tro jeg.....

Hadde ikke gjordt meg noe, nå er jeg så lei. Pluss at de siste dagene har jeg hatt modningsrier og kroppen tømmer seg nå, så blir veldig overasket om jeg går frem til termin

Jeg føder gjerne i natt. Er lei og klar for å møte babyen vår! Har født de to andre før termin, så jeg HÅPER på april barn......

Vil gjerne knipe igjen til mai siden hun skal hete Maia ;)
Maia er kjempe fint,og må si meg enig i at da passer det å få i mai:-)

Er det ikke fra kl 21.53 i kveld at månen er full? :-) sitter å leser på nettet nå! Om det er fra og med da, så blir det en spennende kveld/natt:-D

Back
Topp