Fullmåne i morgen 19 sept ! :-)

Har termin imorgen, og håper månen kan hjelpe til :)
Mannen måtte google det da jeg nevnte det for ham igår, og han kunne ikke se at det var tilfelle, hehe. Jordmødre som ble spurt kunne ikke se at det var travlere ved fullmåne. Men jeg har nå hørt noe om det, så la oss håpe det stemmer ;)

Håpe d virke inn her altså!!!!!! ;-)

Svigermor tror veldig på dette, så hun forventer nesten at noe skal skje nå snart :) Har termin om 4 dager også da...

Jeg har ofte hørt at det er mye mere å gjøre på føden når det er fullmåne så jeg håper håper håper...... Er det da natt til i morgen eller natt til fredagen det gjelder?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Sniker inn fra oktober ;) vannet gikk i dag tidlig, men ikke en ri i sikte. Skal inn igjen på føden i morgen tidlig og sjekkes. Tror det var litt hektisk der i dag. Har termin 1.oktober, men junior er hjertelig velkommen litt tidligere :) så når jeg så det var fullmåne nå så begynner man jo å lure ;)

Lulilu

Håpa ho vil komme i natt/morra har mensen termin den 20 og ul termin den 25, så håpa min termin stemme best

D siest at fullmånen har innvirkning +- 2 dager :) lykke til alle!!

Stolt 4 barns Mor <3

Ikke for å være negativ...men på sykehuset i Arendal har de en oversikt på veggen med antall gutter og jenter født i løpet av året, og der er også fullmånen markert...ser ikke ut som det er flere født rundt fullmåne i løpet av et år der. Meeen...jeg håper likevel, forrigemann ble født på fullmåne 9 dager før termin.

Back
Topp