Fullmåne fredag ;)

Meena

Flørter med forumet
Morsomt å se om fullmånen setter i gang hos noen fødeklare i helgen ;)
Vet det bare er "myte", men fullmåne påvirker jo menssyklus osv, så man vet jo aldri... og når vi er så KLARE, så er vi fint litt overtroiske også?
Hehe... Bare gøy å se om fullmånen gjør sine virkninger ;)

har sagt det jeg ,tror jeg føder fredag.Har termin 8,altså søndag..
Fødte gutt i 2000 på fullmåne.Lenge leve trua;)

Jeg har termin 9., så fullmånen imorgen er jo ganske nær. Men jeg har null tro på at jeg føder imorgen, gitt :-) Har ikke ETT eneste tegn på snarlig fødsel!

Spirulina skrev:
Morsomt å se om fullmånen setter i gang hos noen fødeklare i helgen ;)
Vet det bare er "myte", men fullmåne påvirker jo menssyklus osv, så man vet jo aldri... og når vi er så KLARE, så er vi fint litt overtroiske også?
Hehe... Bare gøy å se om fullmånen gjør sine virkninger ;)

Jeg har hørt at det ikke nødvendigvis er flere som føder rundt fullmåne, men at flere fødsler starter med at vannet går. Sjekket opp i dette ift. meg og mine søsken, og stemte faktisk med oss. Vi er 4 søsken, og eneste fødselen som startet med at vannet gikk var søstera mi som ble født 2 dager før fullmåne..Pussig :-p

Jeg har enda litt over to uker til termin, men er relativt lei allerde. så om dette med fullmåne vil ha noe å si, så hadde ikke det gjort meg noe :P
Er bare å komme ut! 

jeg har 3 uker igjen, så jeg forventer ikke at noe skjer her... Men noen som er mer modne enn meg, kan jo la seg påvirke ;)

Jeg satser på at den har innvirkning på meg.-hadde termin i går

Blir spennende å se hvor mange som føder i helga da Jeg har termin på søndag 8(i følge ord.ul) så kansje jeg er heldig å slipper å gå over denne gangen? I følge menstermin så hadde jeg termin 2.april.
emoticon 

hmm.. jeg har ikke termin før om 2 uker.. men har en ekstrem følelse på 8ende.. så kan jo være fullmånen har noe med det å gjøre? :D krysser fingre for det.. :)

Jeg har tro på at fullmånen kan spille inn på fødsler; MEN jeg tror ikke jeg føder for det. 

Jeg har tro på at fullmånen kan spille inn på fødsler; MEN jeg tror ikke jeg føder for det. 

Mulig det var tilfedigheter men plutselig gikk vannet igår kveld litt før kl 24.00. Når klokka var 05.26 var jeg mamma for første gang til verdens herligste lille gutt :-) Hadde ifg, ordinær ultralyd termin 14.april..

OY ! :D gratulerer

Næh! Gratulerer!! Så ble det fullmåne-fødsel hos noen! ;)
Heldig du er - nyyt tiden! :)

Gratulere med fullmåne baby

har jo litt tro på dette så vet ikke om det var innbilning men fikk noe som for meg lignet fært på rier.. to stk ca 15 min imellom. så jeg tok en dusj for å bare gjøre meg litt klar.For jeg var så sikker..men vips nå ingenting...hmmm.Å jeg er tredje gangs fødende å bør vel klare skille på rier å kynnere..
får vel gå å legge meg..

her holder det på fortsatt - i rygg og mage - ikke gitt seg ennå, så måtte stå opp littt for å se om det gir seg....

ble det fler fullmåne baby'er ? :)

Back
Topp