Fullmåne 21mai!

mammantilcaro

Forelsket i forumet
Da er det tre dager til neste fullmåne! Blir spennende å se hvor mange babyer som kommer da:D
Noen som har erfaring med fenomenet?:D

Jeg håper :-D Tror hun ble unnfanget da det var fullmåne i aug/sept, så vært litt gøy! Hehe.

Lever i håpet!

Har selvfølgelig et håp, men tviler vel på at bebisen her har planer om ut da!:p

Det hadde jo vært kult med en fullmånebebis da! Mamma fødte både meg og de to søsknene mine på fullmåne så hun er overbevist:p

Har hørt om fenomenet, men aner ikke om det er hold i det da, hehe. Er to dager etter termin for min del, så han kan nå bare komme :D

I dag er det fullmåne da! Noen som kjenner at det skjer i dag? :D

Som vanlig rolig morgen her! Her pleier aktivitet i retning fødsel (vonde kynnere etc) å komme på ettermiddag/kveld, vare utover natta og så gi seg :p Samme aktivitetsnivå som babyen det :p

Men er bare to dager over termin :)

Lite action her også gitt.... Skuffende :p

Har mye nedpress og stikkinger som kommer og går. Er førstegangs så usikker på hvordan kynnere kjennes ut og når det går over til å være rier. Kjent mye press og sterke menssmerter de siste dagene, spesielt om natta. Når vet man egentlig at ting er i gang? :)

Her er det roligere enn det har vært på mange dager, hehe. Nesten ikke kynnere eller nedpress eller murring nederst, og roligere baby :p

Back
Topp