Her er det ikke mye som er i orden enda, gitt!
Nå er jeg kortest på vei av alle her omtrent da, og tar foreløpig alt med knusende ro.
På mandag reiser gubben bort i 3 uker og er tilbake når jeg er ca 37 uker på vei.
Jeg regner med at jeg ikke orker opp på loftet for å hente sprinkelseng, vugge osv mens han er borte, så det får vente til han er tilbake.
Det støver omtrent ned før det blir tatt i bruk om vi tar det ned før uansett =)
Men litt må jeg jo finne på mens han er borte, så jeg begynner nok snart å finne frem litt klær for å vaske, og ikke minst rydde plass i en kommode/ skap som vi skal ha babyklærne i.
Endel klær er fremme allerede, klær vi har arvet/ kjøpt som ligger klart. Vognen er sammenpakket under trappen og får fort å ta frem.
Basen til bilstolen har vi lånt bort og jeg regner med at vi lar dem låne den omtrent til vi er på vei til sykehuset

Avslappet? Neida!
Men det er koselig å begynne med klærne da, fine frem alt etter storebror og slikt.
Sykehusbagen tror jeg ikke jeg hadde klar til termin sist. Hadde pakket det meste, pakket det siste da riene startet!
Koffert til storebror høres lurt ut! =)