Fulle folk på fly!

Bruker298kfa

Elsker forumet
Hva faen er greia, går det ikke an å oppføre seg?
Enn å bli så full at man må kastes av flyet eller bli tatt hånd om av de ansatte.
Så flau jeg hadde blitt!
Hvis de blir drittsekker når de drikker så får de faen meg greie å holde seg edrue på den lille tiden det tar å fly.

Har ikke vært borti det på fly... Men på tog... Oh come on. Og konduktører som bare ler meg opp i ansiktet og nekter gjøre noe med det. 

Har selv sittet ved siden av en som var dritings.. hender overalt.. æsj!!
Hadde mildt sagt et lite utbrudd på flyvertinnene, som resulterte i gratisbiletter...

Det er helt tragisk.. Oldefaren til sønnen min var på flyet som måtte nødlande igår pga dissa fulle idiotene og han sa de hadde blitt redde for de hadde virkelig holdt et leven. Men de begynte alt ved innsjekkinga, så han synes det var rart de kom med fra Oslo i det hele tatt.

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan forby alkoholservering på fly jeg da.
Men det er jo en menneskerett å være dritfull og ruse seg på alkohol såeh...

Tøsa skrev:
Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan forby alkoholservering på fly jeg da.
Men det er jo en menneskerett å være dritfull og ruse seg på alkohol såeh...

Enig! Blir litt annerledes med tog, for der er mulighetene for å kaste av folk litt større enn på et fly. Egentlig har jeg aldri skjønt greia med alkohol og fly. 

Lykkeliky skrev:

Enig! Blir litt annerledes med tog, for der er mulighetene for å kaste av folk litt større enn på et fly. Egentlig har jeg aldri skjønt greia med alkohol og fly. 

Man blir jo bare ledd av om man klager på fulle folk på tog... Desverre. 

*Meya* skrev:
Lykkeliky skrev:

Man blir jo bare ledd av om man klager på fulle folk på tog... Desverre. 

Det er ikke min erfaring. :)

Jeg har reist mye med tog, en gang var det en som faktisk gikk så langt at han begynte å legge ann på min da 7 år gamle sønn! Men konduktøren bare smilte og sa at jeg var hysterisk. 

En annen gang var det en som begynte å snakke om hijaben min og at jeg var så idiot som hadde hijab, og at det var da mange muslimer som dreit i det og kledde seg heller "som nordmenn" og hadde miniskjørt og gikk rundt og var deilige små horer... Klaget til konduktøren, og konduktøren smilte og sa at sånt måtte jeg påregne når jeg gikk kledd som jeg gjorde. 

Men da var det noen muslimer som tiltet veggmellom da, og han fyren sa ikke ett ord til meg fram til Trondheim... 

det er jo dritlett å kaste av folk på fly også..

Back
Topp