Fulle dager!

Maybs

Elsker forumet
Bli lite tid til BV no om dagene... flere som he det sånn...? [:)] selv om Dennis e kjempesnill so e her liksom mer enn nok å ta tak i... Enten so amma ej, eller skifta bleie, trilla tur eller rydda... mer enn nok rydding som trengs med fem personer og en hund i hus [8D][&:]
Men når dagen e slutt so ser no her like rotete ut som før ej starta da... e vel det som bli kalla vedlikeholdsrydding [8|] fær vel berre trøste mej sjøl med at hadde ej ikkje rydda so hadde her nok sett ti gonga verre ut... [:-][:-]
Kanskje prøve mej på en påskenedvask no til helga... Hadde vør litt deilig å komt ned på bunnen av rotet!! [:D]
Fær sjå.... [8D] litt tiltak da...

Oi, du høres virkelig ut som en driftig husmor, Maybs! Jeg syns det er vanskelig å holde det ryddig og rent hjemme, og vi er bare tre foreløpig [:)].

Har veldig lyst å sitte på BV når vesla sover, og gjør det litt også- men som du skriver, det er tusen andre ting som bør prioriteres foran surfing på nettet liksom. Nå sover hun, og da benyttet jeg anledningen til å lage noen innbydelser til barnedåpen. Er litt vårslapp, så vaskingen får vente!

ja her er det fult opp med det meste..men på kveldstid da er jeg som regel ferdig med alt..så da blir det litt bv på meg[:D] ja maybs,nok å sette fingrene i her og når vi er 5 stk og 2 hunder og 2 katter,skjønner deg godt[:)]

ORIGINAL: Heather

Oi, du høres virkelig ut som en driftig husmor, Maybs! Jeg syns det er vanskelig å holde det ryddig og rent hjemme, og vi er bare tre foreløpig [:)].

Har veldig lyst å sitte på BV når vesla sover, og gjør det litt også- men som du skriver, det er tusen andre ting som bør prioriteres foran surfing på nettet liksom. Nå sover hun, og da benyttet jeg anledningen til å lage noen innbydelser til barnedåpen. Er litt vårslapp, så vaskingen får vente!

[:D] hmm driftig og driftig...   rydda no det på overflata iallfall [8D][8D]  ej rekke som regel akkurat å lese gjennom dei nye innlegga å når ej skal til å svare so dukka det opp nokke ej må ta mej av... [8|][8|]
her hekje oss begynt å tenke so masse på barnedåp enda... [:-]

ORIGINAL: mami3

ja her er det fult opp med det meste..men på kveldstid da er jeg som regel ferdig med alt..så da blir det litt bv på meg[:D] ja maybs,nok å sette fingrene i her og når vi er 5 stk og 2 hunder og 2 katter,skjønner deg godt[:)]

Enda fleire enn oss dåkke da... [:)] men det gjenge igrunn overraskende bra enda... bank i bordet... storesøstrene e eksemplariske... [:D] her e Dennis avatil litt urolig på kveldane å vil helst ligge i hendene å då ekje det so lett å ver på BV... men bli vel bedre etterkvart..

Back
Topp