Nå er ikke mini i magen prematur lengre!
er sååå spent på å få møte lille prinsen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ så spennende! Jeg ble plutselig så redd for å ha stor baby, siden jeg har plutselig gått opp fire kg på fire uker og har ikke spist særlig mye. Klarer ikke å se hvor det har lagt seg heller bortsett fra på magen. Var på ul 32+6 og mente han da var 2,1 som er innenfor kurven. Men hva gjør man hvis man blir bekymret for stor baby?Samme her, ikke mer prematur nå....! Under en uke til kommende storesøster kom, og hun var nesten 4kg :O
Jeg fikk beskjed om å redusere sukkerinntaket mitt...Æ så spennende! Jeg ble plutselig så redd for å ha stor baby, siden jeg har plutselig gått opp fire kg på fire uker og har ikke spist særlig mye. Klarer ikke å se hvor det har lagt seg heller bortsett fra på magen. Var på ul 32+6 og mente han da var 2,1 som er innenfor kurven. Men hva gjør man hvis man blir bekymret for stor baby?
Haha uff nei det slipper du nok!Jeg fikk beskjed om å redusere sukkerinntaket mitt...Men får nok store barn uansett! Håper bare ikke jeg går to uker over termin og må presse ut et barnehagebarn på 6 kg :O Hahaha!
Kan jo håpe... Men tvilerHaha uff nei det slipper du nok!men kanskje de setter deg igang på termin hvis du har stor baby?
Ja det er vel santKan jo håpe... Men tvilerDet er jo ganske stor margin for hva som er "normalen" ;-)
Tja... Hun ble skåret ut, så har ikke presset noe ut fødselskanalenJa det er vel santså lenge du har fått ut en på 4 kg før så går det nok fint
![]()
Åja, da så. Så da blir du nesten som førstegangs da? Det går nok fint uansett. Man vet aldri hva som skjer, men pleier jo å gå bra selvomTja... Hun ble skåret ut, så har ikke presset noe ut fødselskanalenMen det får gå som det går ;-)
Jepp, 100% førstegangsfødende ;-) Ble hks sist og fikk aldri rier eller annet... Like skummelt denne gangen og daÅja, da så. Så da blir du nesten som førstegangs da? Det går nok fint uansett. Man vet aldri hva som skjer, men pleier jo å gå bra selvom![]()