Fullbåren baby! <3

Ååå, så fantastisk!! :D Eg er 37 veke på søndag, gleder meg <3

Kjempe spesiell følelse <3 føler nesten at jeg holder pusten nå! De siste ukene har gått så fort syns jeg. Hører alle sier at de siste ukene går så tregt, men jeg syns de har fløyet forbi. Selvom jeg ligger for det meste av dagen på sofaen :p

Samme her, ikke mer prematur nå....! Under en uke til kommende storesøster kom, og hun var nesten 4kg :O
Æ så spennende! Jeg ble plutselig så redd for å ha stor baby, siden jeg har plutselig gått opp fire kg på fire uker og har ikke spist særlig mye. Klarer ikke å se hvor det har lagt seg heller bortsett fra på magen. Var på ul 32+6 og mente han da var 2,1 som er innenfor kurven. Men hva gjør man hvis man blir bekymret for stor baby?

Æ så spennende! Jeg ble plutselig så redd for å ha stor baby, siden jeg har plutselig gått opp fire kg på fire uker og har ikke spist særlig mye. Klarer ikke å se hvor det har lagt seg heller bortsett fra på magen. Var på ul 32+6 og mente han da var 2,1 som er innenfor kurven. Men hva gjør man hvis man blir bekymret for stor baby?
Jeg fikk beskjed om å redusere sukkerinntaket mitt... :-P Men får nok store barn uansett! Håper bare ikke jeg går to uker over termin og må presse ut et barnehagebarn på 6 kg :O Hahaha!

Jeg fikk beskjed om å redusere sukkerinntaket mitt... :-P Men får nok store barn uansett! Håper bare ikke jeg går to uker over termin og må presse ut et barnehagebarn på 6 kg :O Hahaha!
Haha uff nei det slipper du nok! :p men kanskje de setter deg igang på termin hvis du har stor baby?

Tja... Hun ble skåret ut, så har ikke presset noe ut fødselskanalen :-P Men det får gå som det går ;-)
Åja, da så. Så da blir du nesten som førstegangs da? Det går nok fint uansett. Man vet aldri hva som skjer, men pleier jo å gå bra selvom :)

Åja, da så. Så da blir du nesten som førstegangs da? Det går nok fint uansett. Man vet aldri hva som skjer, men pleier jo å gå bra selvom :)
Jepp, 100% førstegangsfødende ;-) Ble hks sist og fikk aldri rier eller annet... Like skummelt denne gangen og da :-P

Ja det er ganske rart å tenke på. Jeg har så mye maserier at jeg var sikker på at han skulle bli prematur men han holde seg inni enda og plager meg med maserier hver dag nå......har hatt en følelse på kroppen at nå skjer det snart så skjer det ingenting. Kanskje det er bare jeg som er så lei at jeg bare ønske å få han ut nå selv om det beste var at han kom etter første januar

Back
Topp