Fullamming som prevensjon?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen som skal bruke dette?

Forrige gang satt jeg inn spiral etter 2 mnd, og tenker å sette inn spiral denne gangen også.

Men siden fullamming skal være like sikkert som spiral, og så lenge jeg ikke får mensen igjen, så tror jeg jaggu at jeg venter 6 mnd før jeg setter den inn jeg.

Hva tenker dere?

Nei,fullammet og gikk på mini pillen,men ble gravid uansett,så her blir det ingen penetrering før steriliseringen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nei,fullammet og gikk på mini pillen,men ble gravid uansett,så her blir det ingen penetrering før steriliseringen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

åhei, da snakker vi fruktbar da!

Hmm. Jeg blir lett gravid selv, så kanskje jeg bør sette inn spiralen da? Leste jo en plass at det var 98% sikkert. Hm. Men så er det de 2% da ;)

Kanskje eg må vurdere det, siden eg ikkje blir lett gravid. Kun første gang eg ble gravid med en gang, men mistet eg desverre.. 2 gang tok det 2 år etter spontan aborten før han kom. Denne gangen prøvde vi ikkje men hadde gått uten prevansjon i 1 år før eg ble gravid. Så kanskje full amming passer meg? :D

Gambler ikke på at det holder kun med fullamming, så her blir det minipillen i tillegg ja :)

Back
Topp