smurfine78
Flørter med forumet
Da jeg hadde masse ammeproblemer med forrigemann håpte jeg å fullamme denne gangen, og i begynnelsen gikk det kjempefint inntil hun plutselig ikke gikk opp nok i vekt og vi ble pålagt mme etter måltidene en periode. Har pumpet masse mellom måltidene for å øke produksjonen og nå har jeg mer enn nok melk tror jeg, men nå er problemet at jenta ikke tømmer brystet godt nok og av og til nekter hun å ta puppen i det hele tatt. Skikkelig frustrerende. Har t.o.m. prøvd hjelpebryst idag, men hun tok ikke nok av det en gang. Mulig hun ikke var så sulten da så skal prøve igjen imorgen, men det virker som hun foretrekker flaska ja. Vi bruker smokk med 1 hull og hun må jobbe for melka på flaska, men allikevel foretrekker hun den. Om morgenen og formiddagen derimot tar hun bra av puppen.
Så for øyeblikket er det pupp først (når hun vil), pumping og flaske her + litt mme når jeg ikke rekker å pumpe nok. Det går greit men håper jo å kunne fullamme igjen. Noen tips?
Andre som har litt ammeproblemer?
Så for øyeblikket er det pupp først (når hun vil), pumping og flaske her + litt mme når jeg ikke rekker å pumpe nok. Det går greit men håper jo å kunne fullamme igjen. Noen tips?
Andre som har litt ammeproblemer?