Alenemamma80
Betatt av forumet
Jeg har fått innvilget full overgangsstønad på 12607 kr.i mnd. Men hvor mye skatt trekkes av dette? Er det opp til meg det? Hvor mye vil jeg få utbetalt av disse pengene? Hva får dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: majrim
Ok,så flott da :) :) Var bare redd jeg da ville få et skikkelig baksmell på skatten hvis ikke.,men det er vel regler for sånt også.Var redd de ville plutselig trekke 3-4000 for da hadde jeg nesten ikke klart meg. Så det var jo en god nyhet.
Hvilken dato kommer kontantstøtta på konto,jeg har søkt,men ikke fått svar enda.Hun ble 1.år 3.november,så håpet jeg ville få neste mnd.da iallefall.
ORIGINAL: majrim
Ok,så flott da :) :) Var bare redd jeg da ville få et skikkelig baksmell på skatten hvis ikke.,men det er vel regler for sånt også.Var redd de ville plutselig trekke 3-4000 for da hadde jeg nesten ikke klart meg. Så det var jo en god nyhet.
Hvilken dato kommer kontantstøtta på konto,jeg har søkt,men ikke fått svar enda.Hun ble 1.år 3.november,så håpet jeg ville få neste mnd.da iallefall.
ORIGINAL: Pannekaka
ORIGINAL: *Musti*
ORIGINAL: Pannekaka
Jeg har full OS, men må betale skatt.. Har minstetrekk på rundt 2000 kr [>:]
Da får du alt tilbake til neste år [:D]
Joda, men synes fremdeles det er rart at jeg ikke kan når andre får. Ser ikke for meg at jeg får tilbake over 20 000 på skatten?