Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Syns magen har blitt så full og tung så tidlig denne gangen? Ting er tungt og sliter med pusten. var slik med første også, men mener å huske at det var langt etter 30uker..
Føler også at det startet tidligere denne gangen, noen ganger er det plagsomt tungt å puste. Føler nesten at jeg ikke får nok oksygen i perioder. Samboeren elsker å erte meg når det står på som verst, finner fram mobilkamera og filmer i vei den dusten "dokumenterer svangerskapet"
Åh! Har det helt likt! Magen kjennes stappfull ut selv om jeg er sulten f.eks.
Tungt å gå opp ei trapp liksom. Mener heller ikke det var sånn så tidlig sist, men så skal jeg nå innrømme at jeg ikke husker så mye heller
Jeg er førstegangsgravid og 27+3 i dag, men for et par uker siden begynte jeg å bli fortere mett og nærmest kvalm etter å ha spist Syns det er veldig rart da jeg er høy og har lang overkropp så jeg har forholdsvis god plass, men er jo mulig at det er andre årsaker enn at livmoren stjeler plass fra magesekken.
Er veldig ubehagelig i hvert fall!
Jeg har blitt det tidligere denne gang. Med den første kjente jeg ikke til det før i slutten og nr 2 la jeg nesten ikke merke til det,, men denne gang har det vert sånn fra ca uke 20.
Jeg er 30 uker på vei og føler meg veldig full i magen. Det sprenger og jeg har blitt mer tungpustet. Orker mindre mat, da magen blir fort full. Men spiser ofte,da, ikke noe å si på matlysten. Småen vokser visst bra og er litt over gjennomsnittet, sa jordmor.