Full liggestilling på Simo sportsdel? Oppdrag løst!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Jeg har i dag satt på sportsdelen i stedet for bagen (har simo duo). Står jo overalt at det er full liggestilling på sportsdelen også, men jeg synes ryggen er ganske så skrå når jeg har den på det nederste hakket... eller er det en hemmelighet der som jeg ikke kjenner til for å få den enda flatere?

Får den helt flat [:D] Stålstanga bak ryggen, helt nede må presses innover/nedover mens du dytter ryggen ned selv [:D] Vanskelig å forklare, men håper du skjønner [;)]

Jeg har også duo og den går helt ned. Den øverste delen av ryggen brettes opp og ryggen senkes helt ned [:)]

jeg må ha "taket" helt oppe og gi ryggen ett dytt for å få den helt ned... =)
'

Må nok prøve litt mer for jeg fikk det fortsatt ikke til.. vedder på at når jeg endelig får det til så kommer jeg til å le av meg selv..

som tonjejenta skrev.. den siste delen på ryggen som du kan " bøye mot deg " ... ta opp den og dytt mens du holder nede stangen bak på ryggen... u can do it.. haha

ORIGINAL: #Åsen#

som tonjejenta skrev.. den siste delen på ryggen som du kan " bøye mot deg " ... ta opp den og dytt mens du holder nede stangen bak på ryggen... u can do it.. haha

Er det jeg gjør, men får den ikke helt flat... tør ikke bruke mer makt enn jeg allerede gjør, så får ta vogna med på en baby-butikk og be de vise meg..

Trengs ikke makt, men det er en litt spesiell måte å klemme inn den stanga bak. Jeg trodde jeg skulle klemme mot meg, inn mot setet, men så var det fra med, ned mot bakken liksom... Det er vel tre hakk den kan justeres [:)]

ORIGINAL: Fabrina

Trengs ikke makt, men det er en litt spesiell måte å klemme inn den stanga bak. Jeg trodde jeg skulle klemme mot meg, inn mot setet, men så var det fra med, ned mot bakken liksom... Det er vel tre hakk den kan justeres [:)]

Ja, jeg får til å velge de forskjellige hakkene, men ryggen er ikke flat allikevel.. det siste hakket er jo mye lengre enn de andre to, så jeg ser jo for meg at den skal kunne komme lenger ned på det hakket, men det gjør den ikke. Blir bare stående helt øverst der.

Har du prøvd å skyve skyggen lenger bak?
Kanskje den står i veien?

Etter litt googling (I LOVE GOOGLE!!!!!) fant jeg løsningen;

Om du tar av trekket på vognen oppe, tror jeg det skal være ei reim, med en knapp i enden, om du knapper av den, og tar av en strikk tror jeg den skal kunne legge ned. Jeg har ikke vognen foran meg, men mener å huske at jeg gjorde dette en gang. Vi har 2009 mod da.

så nå har vi full liggestilling!

Back
Topp