Full jobb enda?

baby070707

Glad i forumet
Er bare litt nysgjerrig på om det er mange som er i full jobb enda. Jeg er det selv (har fortsatt ikke vært borte en eneste dag pga graviditeten), men lurer på om det kanskje er på tide å få litt redusert arbeidstid snart, i og med at jeg var veldig sliten før påske, og har hatt endel vondt her og der hele påskeferien. Mye positivt ved å jobbe syns jeg, jeg får holdt meg i aktivitet (jobber i barnehage) og får spist regelmessig. Men det er nok mulig at kroppen sier stopp snart, og da er det greit å kanskje jobbe halvt eller noe.

jeg jobber kun 50 % og tar en del ekstra vakter i tilegg!!

Jeg jobber og sliter 100% fortsatt. Får så vondt i ryggen etter noen timer foran pc. Får se hvor lenge jeg klarer det. Har et mål om å jobbe ut april, så får jeg se hva jeg finner på, har lyst å sykemelde meg 50%.

har vært 100% sykmldt lenge nå jeg på grunn av bkl. kommer til å være det ut svangerskapet nå...

nope. e sykmeldt fra 80% i barnehage.

var aktivt sykemeldt en periode, men nå har legen skrevet på et sjema som heter tilrettelegging på arbeidsplassen for gravide.... der skreiv han at jeg fikk ikke lov til å jobbe alene eller på kveldstid...
litt vanskelig å få det til å gå opp på jobb, får se hva de finner ut....

Jeg jobber 100%. Men kjenner at det tar på. Jeg er helt gåen på slutten av arbeidsdagen og når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg jobber i barnehage på småbarnsavdeling. Jeg kjenner jeg har vondt i bekkenet og at det bare blir verre og verre.

Jeg er i full jobb enda=) har bekkenplager, men foreløpig har det gått greit! Gleder meg masse til permisjon uansett[:)]

Jeg studere fulltid og jobber to dager ved siden av. Har kjent at det tar på de siste ukene, men kroppen sier i fra.. Prøver å trappe litt ned, både studier og jobb er slutt i mai så jeg gleder meg til en rolig juni.
mammaijuli

Jeg jobber 100% foreløpig...og det går greit...jobba turnus frem til uke 12 så nå har jeg endret litt på lista og jobber man-fre på dagtid....Merker at det æ tyngre...men siden jeg ikke har noe plager så er det greit å få dagane til å gå.....

har vært 100% sykemeldt lenge nå...orker ikke all det stresset....

Har vert sykemeldt 100% nå i 4 uker og kommer til og være det resten av svangerskapet pga ryggen og bekkenet... Arbeider på bensinstasjon med tunge løft og ståing hele arbeidsdagen!

Jeg jobber 100% og håper det går fint fram til 4 uker før termin når jeg får permisjon.

Back
Topp