• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Full i magen!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jaja.. Sitter her og har så lyst på noe! Men har vert så full i magen i hele dag! Føler ikke det er plass til noenting i dag..! [:D] 
Men SKAL klare å spise ei skål med jordbær og fløte i kveld..!! Bærene har vert frosne, men men.. Kan ikke være kresne på sånt her oppe.. [8D]

høres jo kjempegodt ut - jordbærene kan være gode selv om de er frosne!!

Middag ja.. Hehe.. Samboer skal være med å losse en grusbåt i natt, så blir enkelt her.. Grandiosa! [:D] Ja, jordbær er jordbær.. Selv om de har vert frosne! *gledeseg* Håper de tiner FORT!!!

snakk om å være full i magen... Vi hadde jo fisk til middag i dag, og eneste ulempen med fisk er at man ikke er mett så lenge - så vi måtte ha litt mat igjen. Gaute skulle bestemme hva vi skulle spise, så nå har jeg klemt i meg en stor skål med rømmegrøt!

Åååååhhhh... Har spist jordbær jeg ja.. Og snop.. Og popcorn.. Haha.. Off.. Jaja.. Det er jo helg da.. [8|]
Må jo trøstespise litt når samboer ikke er her.. (Han er jo bare å kjører grus da, men likevel..)

ÅÅÅåå! Hørtes nyyydelig ut med jordbær![:)]
Skal spise MASSE jordbær i sommer og før babyen kommer og jeg må amme.. [;)]

Du kan bare spise jordbær når du ammer - nyere forskning har vist at det ikke er allergifremkallende!

I går fikk jeg følelsen av den fulle magen for første gang....spiste mart seint, og ble helt uggen fordi det var så fullt der inne i magen....Skinnet ble helt stramt.

Merkelig følelse altså! Og verre skal det bli har jeg skjønt!!

M

Back
Topp