Full i magen

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Denne siste tiden er så slitsom. Uansett hvor lite, mye ellerhva jeg spiser føler jeg meg helt oppblåst og full i magen. Gulper og halsbrann.... Vil såååå gjerne bli ferdig!!!! Dette er for slitsomt!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Enig.. Men har og sluppet å ha så mye halsbrann..

Enig. Dritt lei!

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Jeg har plutselig fått ekstrem, brennende halsbrann. Hatt litt tidligere, men har nådd nye høyder nå.
Har faktisk fått sår hals av tullet. Så nå har jeg investert i graviscon mikstur og link tyggegymmi. Har vært litt imot det, passa på hva jeg har spist -og heller prøvd ikke-medikament metoder.
Har nå gitt opp. Nekter å våkne opp enda en natt med syre på stemmebåndet!

Ellers er det ikke så mye mat som kommer i meg heller. Litt synd siden jeg er så glad i mat og øynene blir aldri metta...
Noen uker igjen nå...
Men da må man vel passe på alt en spiser med tanke på magevondt til den lille...
Så skal spise så mange reke smørbrød og jordbær jeg kan fremover!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Veldig enig! Den siste uken har hver dag vært som en uke. Alt jeg spiser øker liksom presset i magen og gjør alt mere vondt. Halsbrannen kommer snikende så fort jeg putter noe i meg, og jeg er på do og tisser hvert 15. Minutt, hele døgnet. Det hjelper ikke å drikke lite heller, da kommer det bare mindre, men slipper ikke unna dobesøkene likevel.

Tror aldri jeg har vært så utålmodig i hele mitt liv :(

Samme her!! Er så trangt og ubehagelig når man har spist :( I tillegg har jeg fått masse utslett og kløe på mage, bryst og ryggen og blir snart sprø av det!! Nå ser jeg så frem til og bli ferdig..

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Helt enig...Halsbrann fra helv.... og gulping på høyt nivå! Gotta love it:) Ikke lenge igjen nå, får holde ut siste tiden.. Bahh!!

Denne siste tiden er så slitsom. Uansett hvor lite, mye ellerhva jeg spiser føler jeg meg helt oppblåst og full i magen. Gulper og halsbrann.... Vil såååå gjerne bli ferdig!!!! Dette er for slitsomt!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

ENIG!!!!! Føler meg som en stappa silo ball... Åsså frister det sånn med mat og slikt men er ikkje plass..

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Back
Topp