Full i magen? Kynnere? Hva er det?

Lillespire95

Flørter med forumet
Er det flere som noen ganger blir helt stappa i magen? Altså, det føles ut som jeg har spist 10 porsjoner med middag. Magen føles heelt stappa. Ekkelt å «bøye» seg over magen, eller få press på den ved å sitte. Mest behagelig å ligge. Er det dette som er kynnere? Eller hva skjer? Blir noen ganger hard nederst i magen, å det tror jeg er kynnere. Mens denne følelsen av stappet mage, hva er det?? Får liksom ikke gjort noe uten ubehag når dette står på :dead:
 
Hard nederst i magen er nok kynnere, ja. Den følelsen av å være «stappa» kan kanskje ha noe med hvordan baby ligger i magen? Kanskje den presser på noe inni der?
 
Jepp! Helt stappa, gjør vondt!
På en måte godt å høre at flere har det likt. Men samtidig ikke.. ja, det gjør vondt!? Er liksom ellers i veldig god form, så fikk litt knekken i dag når jeg hadde flere ting jeg ønsket å gjøre. Men måtte bare legge meg langflat på sofaen for å hvile.. Tro hva det kommer av?! Press på magesekken? Eller? :laughing002
 
Hard nederst i magen er nok kynnere, ja. Den følelsen av å være «stappa» kan kanskje ha noe med hvordan baby ligger i magen? Kanskje den presser på noe inni der?
Jaa?! Ikke godt å si. Har kjent at han har beveget en del på seg i dag, så det kan være det.. Veldig ubehagelig i hvertfall når det kjennes ut som man har spist 5 middagsporsjoner, men så er det 3-4 timer siden man spiste sist:shy:
 
På en måte godt å høre at flere har det likt. Men samtidig ikke.. ja, det gjør vondt!? Er liksom ellers i veldig god form, så fikk litt knekken i dag når jeg hadde flere ting jeg ønsket å gjøre. Men måtte bare legge meg langflat på sofaen for å hvile.. Tro hva det kommer av?! Press på magesekken? Eller? :laughing002
Kanskje kombinasjon av hvordan babyen ligger? Matinntak den dagen? Kanskje magen vokser? Aner ikke, er heldigvis ikke hver dag! Men de gangene jeg har kjent det hittill er ikke behagelig
 
Kanskje kombinasjon av hvordan babyen ligger? Matinntak den dagen? Kanskje magen vokser? Aner ikke, er heldigvis ikke hver dag! Men de gangene jeg har kjent det hittill er ikke behagelig
Ja, ikke godt å si! Samme her, kommer av og til - men langt ifra hver dag. Å er veldig ubehagelig :bored:
 
Back
Topp