Full forvirring..

Snoflak

Elsker forumet
Nå som jeg endelig har forsont meg med at det bor en gutt i magen etter UL i uke 14.. Fikk den gang SJOKK for jeg var så overbevist at det var ei jente.. Jordmor sa hun så tydelig fra siden (hun kikket ikke mellom beina) at det var en pung å tut der, men jeg tenker litt at det er jo veldig tidlig i uke 14 da å ting ser jo litt likt ut da siden begge deler er håvent.. Men igår var vi til gynekolog Spesialisten , han fikk ikke sett ordentlig men ene bildet fra mellom beina mente han at man så kjønnslepper der.. så han satt en knapp på jente... Så nå er vi helt forvirra igjen haha.. Men jeg er uansett gla jeg har gått gjennom den prosessen hvor jeg har fått kjent litt på begge deler å har nå endelig begynt å føle gleden av baby i magen å at kjønn er d samme så lenge han/hun er frisk.. Det løsnet når vi fant ett guttenavn vi likte også , da følte jeg plutselig han hadde en identitet å derfor ble han mye mer kjær for meg på en ellerannen måte.. Vi får vente 2 uker til jeg skal på OUL i uke 20 å se om de kan gi oss ett endelig svar på om vi venter pike eller gutt :)
Veldig forvirrende hvertfall hehe..

Forvirrende ja:) da jeg var på ul i uke 10 spurte jeg ikke om kjønn siden det er vanskelig å se. Vi måtte vente til oul :) å da var de ganske så sikre :)
Så da får du nok et ordentli svar på oul du og, om h*n ikke gjemmer seg :)

Forvirrende ja:) da jeg var på ul i uke 10 spurte jeg ikke om kjønn siden det er vanskelig å se. Vi måtte vente til oul :) å da var de ganske så sikre :)
Så da får du nok et ordentli svar på oul du og, om h*n ikke gjemmer seg :)

Ja i uke 10 er ikke kjønnet synlig heller, dem har ikke lov til å opplyse om kjønn før i uke 12 :) Var inne til jordmor i midten av uke 14.. Å da var hun sikker på gutt.. Får bare se :) 2 laaange uker å vente, å fant ut idag at mannen er bortreist da vi har fått OUL også.. Skikkelig dumt :/ Ringte sykehuset å spurte om der var noe annet ledig men valget er å evt ta det en uke etterpå, altså i uke 21.. og det vil jeg ikke, vil ha UL før uke 20 som er anbefalt.

Ja i uke 10 er ikke kjønnet synlig heller, dem har ikke lov til å opplyse om kjønn før i uke 12 :) Var inne til jordmor i midten av uke 14.. Å da var hun sikker på gutt.. Får bare se :) 2 laaange uker å vente, å fant ut idag at mannen er bortreist da vi har fått OUL også.. Skikkelig dumt :/ Ringte sykehuset å spurte om der var noe annet ledig men valget er å evt ta det en uke etterpå, altså i uke 21.. og det vil jeg ikke, vil ha UL før uke 20 som er anbefalt.

Åja, det viste jeg ikke.
Må nok bare smøre deg med tålmodighet da ja :) så dumt at han ikke er hjemme!
Det skjønner jeg at du vil ;)

Back
Topp