Full fest

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
når mammaen er godtesyk og sluker 4 grovbrødskiver med sjokoladepålegg og hvitost, da får mageboeren virkelig anfall :dance018:excited001:happy093:dance008:dance011
Men er veldig godt å kjenne sparkene, da de ikke er vonde enda. Skal nyte de neste ukene før det blir spark i ribbein og på blæren hvert 5.min på natten :p
Det irriterende er at jeg fremdeles har lyst på mat.... o_O
 
Hjelp, blir det vondt?
:facepalm::bag::nailbiting:
Blir iallefall lett ubehagelig når det nærmer seg termin og de legger seg tilrette, for da sparker de på samme sted hele tiden.... Men værste er vel at selv de sparkene savnes etter fødsel :D
 
Var fullstendig baluba her på søndagen også! Det meste jeg har kjent i løpet av en hel dag, og noen ganger skikkelig hardt, så magen hoppa! Tilogmed mens jeg stod oppreist, da har jeg vanligvis ikke kjent noe særlig.
 
Har en aktiv liten krabat i magen, driver å romstrerer selv når jeg står oppreist. Mest er der om kvelden når jeg ligger på sofaen eller har lagt meg for å sove, litt irriterende da, men mest koselig :) Merker aktiviteten tar seg opp kår hun har fått litt sukker :p
 
Har også et aktivt barn! Kjennes ut som noen slår hjul inni magen :) må si d er det eneste jeg virkelig liker med graviditeten
 
Back
Topp