Full fest i magen!

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Ja, som overskriften sier..Det kjennes ut som mini har full fest i magen:) Jeg skjønner ikke åssen h*n klarer å lage så hyppige bevegelser..Masse små dunk som forflytter seg hit og dit..Kommer omtrent med en gang jeg setter med ned og tar det med ro:) Flere som kjenner det slik?:)

her å er det slik, eller så sier han fra om han blir i klem eller det blir kjedelig som når jeg sitter eller ligger lenge :-P deilig foreløpig men håper han roer seg når han blir større ;-)

Jeg kjenner så vidt noe innimellom, men kjenner ikke full rulle! Men da jeg var på sv.kontroll og hørte hjertelyden i forrige uke brukte  hun lang tid på å måle antall slag fordi h*n ikke ville ligge stille i det hele tatt.. Så veit det er bevegelser der, men kjenner ikke så mye!

jeg har kjent mye spark og bevegelsen de siste dagene. Og det er så deilig! Kiler som bare det innimellom! Sambo fikk kjenne det i går kveld - og han ble såååå glad!

Noen dager er det skikkelig baluba her og. Men har vært roligere et par dager nå selv om jeg har kjent bevegelse. Men så på ul at frøkna likte å ligge med ryggen ut, så sikkert derfor jeg ikke merker noe hele tiden. Men noen dager her for litt siden så lurte jeg på om hun ikke sov i det hele tatt, var bevegelse konstant! Gøy å kjenne at det faktisk er et lite menneske der inne! :-)

Back
Topp