Full fart i dag

Sorland

Forumet er livet
Idag føles det som vi har tusen ting å ordne. Først til sykehuset på hørselkontroll med Oliver, så til byen for å levere inn bilde av Oliver som skal komme på trykk i avisa, og en tur innom br-leker å hente en gave til Oliver. Og jeg skal levere en ring til utvidelse (ulempe med tykkefingre når en arver en ring fra noen som har supertynne fingre) og innom en butikk som selger broderistæsj.

Vel hjemme igjen blir det litt avslapping før vi styrer med middag, foring, kveldsstell og legging....så kan ho mor pakke ned bittelitt av tingene vi har. Så satser jeg på å kunne slenge beina opp i sofaen og sløve resten v kvelden.

Deres planer for dagen da jenter?

I dag har vi lite planer, men tenkte å ta med meg eldste jenta på snart 8 år ut for å handle litt klær. De vokser hele tiden, og det merkes på klærne. [;)] Så frem til middagstider skal jeg bare være hjemme og slappe av med lille trille [:D]

Vi har heller ikke de store planene i dag, jeg skal brette litt klær, henge opp litt klær, så skal vi ut å trille litt her. Det er potetfestival her jeg bor i helgen [:)]

Lite planer i dag... Ble hjemme med Eskil i dag siden han fikk krupp-anfall i barnehagen i går. Han er helt fin i dag, men tenkte at han skulle få roe ned halsen noen dager.
Eneste jeg tenkte å gjøre var å hente dressen hans i barnehagen sånn at vi kan være litt ute i helga, og kanskje ta oss en tur på et kjøpesenter, kanskje se på vinterdress til han [:)]
Så kommer vel storesøstra til Eskil hit i kveld å skal være over helga.

Vi har ikke så mange planer vi heller. Jeg driver liksom å pakker til jeg skal til Finnland på ledertrening i ettermiddag, men det er ikke så lett med ei lita snuppe rundt beina. Men får det nok til[:)] Skal jo bare pakke for 2 netter[;)]

Tirsdag er første jobbedag, så pørver å få unna litt.

Lille begynner endelig å bli varm i trøya i bhg, så typisk at hun har fått diare nå. Holder henne hjemme i dag, så håper jeg det går bedre til uka igjen.

Siden sola skinner må jeg ut å male huset så jeg forhåpentligvis blir ferdig til snøen kommer[:D]..

Lykke til med hørseltesten i dag[:)]

ORIGINAL: babyklarnå

Vi har heller ikke de store planene i dag, jeg skal brette litt klær, henge opp litt klær, så skal vi ut å trille litt her. Det er potetfestival her jeg bor i helgen [:)]

Bor du på Bryne??? Husker godt potetfestivalen fra når vi bodde der! Var koselig med masse folk, og maaasse god mat [:)]
Dere må kose dere masse!

Her skal vi reise på helgetur til Sirdal og sanke sauer! [:D] Alma eeelsker sauer, så det blir nok stor stas! [:)]
Føler jeg pakker med meg hele garderoben hennes for å være forberedt for all slags vær , og all slags uhell[8|] Jeg er skikkelig dårlig på pakking....

Ha en god helg alle oktoberjenter og -barn! [:)][:)]

Nå har jeg nettopp pakket ferdig til de 3 store gulene våre som reiser på fjelltur med gommo og goffa (mine foreldre) i helgen [:D][:D]

Så her blir det skikkelig luksus med bare ett (1!!!!) barn fra fredag til søndag [:D][:D]

Vi skal foreløpig bare kose oss, men har store planer om å få til å være litt sosiale også nå når vi bare har lillemor hjemme [:D]

Jeg har vært og trent litt og fått handlet noen småting. Nå har mini me nettopp spist lunsj. Vurderte å gå ut, men det regner godt her(surprise, surprise), så det gidder jeg bare ikke! Så da blir det å leke og kose oss og kanskje vaske leiligheten. I kveld skal mannen på jobb, mens jeg får besøk av en venninne. Vi skal kose oss med reker og loff, har også kjøpt doritos(nam[8D])og sjokolade! Bra jeg har trent idag da, med tanke på alt som skal inntaes ikveld[8D]

Back
Topp