Hei alle sammen, ny her inne og fant ut denne uken at jeg er gravid. Tok to tester tirsdag, en på morgenen med ukesindikator (1-2) stod det på denne og en på kvelden med RFSU sin. Den hadde en sterk strek og en svak rød strek. Visste de til venninnene mine som begge fødet i desember og de sa jeg var gravid og ikke trengte å dra til legen enda før svangerskapskontroll. Tok ny test torsdag morgen for da skulle liksom ny uke startet, og den visste 2-3. Er veldig angstfylt menneske så ville dobbeltsjekke på legekontoret, hadde time i går. Tok urinprøve der (ikke morgenurin) og hun måtte vise den til andre på kontoret for å finne ut om den var positiv. De tok den som positiv. Tok en til for å dobbeltsjekke, samme skjedde med den. Tok blodprøve som skal vise hcg og fikk beskjed om å komme på mandag igjen for å ta ny blodprøve. Hadde hcg gått ned på den siste har jeg nok spontanabortert og hadde den gått oppover så er jeg gravid.
samboer og andre sier jeg ikke har noe å bekymre meg for siden jeg ikke har noen blødninger og engstet meg for mye. Samme gjelder med tanke på svangerskap utenfor livmor, mye jeg også tenker på. Ønsket meg barn så lenge så vanskelig å glede seg enda egentlig selvom jeg prøver.
andre som har det sånn?
samboer og andre sier jeg ikke har noe å bekymre meg for siden jeg ikke har noen blødninger og engstet meg for mye. Samme gjelder med tanke på svangerskap utenfor livmor, mye jeg også tenker på. Ønsket meg barn så lenge så vanskelig å glede seg enda egentlig selvom jeg prøver.
andre som har det sånn?