Fulgt «tipsene» om unngå for my kaffe, snus osv?

-lilo-

Blir kjent med forumet
Hei :)
Jeg lurer bare på til dere som har blitt gravide, har dere fulgt artikkel om de «tipsene» om å bli gravide?

drikke kaffe, drukke alkohol, røyket eller snuset, drikket en del brus, og alikavel blitt gravide?
 
Hei :)
Jeg lurer bare på til dere som har blitt gravide, har dere fulgt artikkel om de «tipsene» om å bli gravide?

drikke kaffe, drukke alkohol, røyket eller snuset, drikket en del brus, og alikavel blitt gravide?
Vil anbefale deg å legge ut innlegget på generelt siden her inne er det spørsmål om selve forumet. :happy:
 
Hei :)
Jeg lurer bare på til dere som har blitt gravide, har dere fulgt artikkel om de «tipsene» om å bli gravide?

drikke kaffe, drukke alkohol, røyket eller snuset, drikket en del brus, og alikavel blitt gravide?
Skjønner ikke spørsmålet helt? Spør du om folk har drikki kaffe, alkohol, røyka og snust og allikevel blitt gravide?
Eller om folk kuttet ut dette når de prøvde?
 
Har levd helt som vanlig, med brus, kaffe og alkohol begge gangene jeg har blitt gravid. I 2016 snusa jeg også, men ikke gjort det siden da :)

Felles for begge rundene er at vi prøvde i mange måneder, jeg gikk og tenkte på det hele tiden - uten å bli gravid. Så «ga jeg opp», vi drar på middag og fest, helgetur til krakow tjoheioghopp og tenker at nå får vi utsette det noen måneder. Vips uteble mensen og testen positiv. Begge gangene :facepalm: Så å gi opp funker for meg :hilarious:
 
Skjønner ikke spørsmålet helt? Spør du om folk har drikki kaffe, alkohol, røyka og snust og allikevel blitt gravide?
Eller om folk kuttet ut dette når de prøvde?

jeg mene om du har drukke my kaffe/brus/alkohol, kanskje snusa/røyka når du ble gravid, for det finnes artikler der dem anbefale at du ikke gjør noe av dette, da blir du fortere gravid.
 
Har levd helt som vanlig, med brus, kaffe og alkohol begge gangene jeg har blitt gravid. I 2016 snusa jeg også, men ikke gjort det siden da :)

Felles for begge rundene er at vi prøvde i mange måneder, jeg gikk og tenkte på det hele tiden - uten å bli gravid. Så «ga jeg opp», vi drar på middag og fest, helgetur til krakow tjoheioghopp og tenker at nå får vi utsette det noen måneder. Vips uteble mensen og testen positiv. Begge gangene :facepalm: Så å gi opp funker for meg :hilarious:

Heldig!! Jeg føler noen ganger at jeg er steril er vell litt feil av meg å tenke sånn etter som vi ikke har prøvd så lenge, men jeg har tidligere glemt av P-pillen, men enda ikke blitt gravid.. og så høre jeg andre som blir gravid med engang de har glemt av P-pillen et par ganger derfor jeg lurer litt på om folk sluttet å drikke kaffe, brus og alkohol, samtidlig med røyk og snus, som kan vær vanskelig å slutte med.
 
jeg mene om du har drukke my kaffe/brus/alkohol, kanskje snusa/røyka når du ble gravid, for det finnes artikler der dem anbefale at du ikke gjør noe av dette, da blir du fortere gravid.
Det finnes ingen fasit på dette. Noen blir gravide selv om de går på heroin også.
Men det er bare positivt å slutte med ting som ikke er bra for kroppen når man prøver å bli gravid. Det hjelper ikke alltid, men sånn er det. noen blir gravide på første forsøk og andre bruker flere år, noen får ikke til på egenhånd
 
Jeg gjorde alt med alle 3. Nr 1 kom etter 10 mnd. Nr 2 kom etter 11 mnd. Nr 3 kom på en kveld. Så ingen fasit der desverre.
 
Heldig!! Jeg føler noen ganger at jeg er steril er vell litt feil av meg å tenke sånn etter som vi ikke har prøvd så lenge, men jeg har tidligere glemt av P-pillen, men enda ikke blitt gravid.. og så høre jeg andre som blir gravid med engang de har glemt av P-pillen et par ganger derfor jeg lurer litt på om folk sluttet å drikke kaffe, brus og alkohol, samtidlig med røyk og snus, som kan vær vanskelig å slutte med.
Må sies at det tok over ett år fra jeg slutta på prevensjon før jeg ble gravid! Jeg slutta av andre grunner enn å bli gravid så derfor regner jeg ikke prøveperioden fra da jeg slutta på pillen. Når man har gått på prevensjonsmidler i flere år kan det ta en stund før systemet er normalisert igjen - det er veldig individuelt!
 
Jeg drakk ingenting i perioden jeg prøvde å bli gravid, mens jeg var gravid eller mens jeg ammet.
Jeg har aldri røyket heller. Drikker brus (Pepsi Max).
Det viktigste er å ta folat. Om du ikke har det så kjøp det.
Ville forøvrig ventet til coronakrisa var over med p bli gravid. Helsevesenet kommer til å bli svært overbelastet, og du vet ikke konsekvensen for barnet i magen om du går corona
 
Back
Topp