Fuktighetskrem til barn

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hva anbefaler dere til tørr hud?  Storesøster på to har aldri hatt noe særlig tørr hud før, men er ganske tørr i huden hele veien nå, så lurte på om en god fuktighetskrem hadde vært lurt. Babyen på to måneder er veldig tørr i husen, og har mye "nupper" i ansiktet.
Ingen av de bader mer enn nødvendig, bruker ikke noe annet enn litt olje i badevannet. Er veldig glad iu A-creme egentlig, men syns den går så fort tom, så blir veldig dyrt om jeg skal smøre største over hele kroppen hver dag.

Bruker A-derma exomega på barna, og fornøyd med den:)

Vi fikk en av mamma som vi er veldig fornøyde med. Økologisk og allergitestet. Estelle & thild stockholm heter serien.

dr melumad avera 
aloe vera all purpose cream for normal to dry skin
aloe vera all purpose cream for serverly dry skin.
 det er kremer vi har vært veldig fornøyd med og disse bruker jeg til gutten vår som har atopisk eksem og den hjelper med og holde den i sjakk =)

Kjøper en på apoteket som heter La Roche Posay Lipikar Lotion/balm. Mye lik Aderma men trekker raskere inn i huden syntes jeg.

Småen min tåler ikke Aderma, så vi bruker locobase repair.. Feiteste kremen man kan få og har utrolig virkning.. Vedlikeholdskrem er vanlig locobase eller apobase! :) Syns de er veldig gode! =)

bet_ skrev:
Kjøper en på apoteket som heter La Roche Posay Lipikar Lotion/balm. Mye lik Aderma men trekker raskere inn i huden syntes jeg.

Denne bruker vi ogved behov,ble anbefalt den på apoteket,da den trekker fortere inn i huden enn de fleste andre kremer:-)

Live2Learn skrev:
Småen min tåler ikke Aderma, så vi bruker locobase repair.. Feiteste kremen man kan få og har utrolig virkning.. Vedlikeholdskrem er vanlig locobase eller apobase! :) Syns de er veldig gode! =)

Denne bruker storebror for å holde borte eksemen:-) synest den ble litt tykk å smøre jentene med...

mamma09og10 skrev:
Bruker A-derma exomega på barna, og fornøyd med den:)

Samme her :)

Back
Topp