Fuktighetskrem til ansiktet?

Bruker produkter fra L'occitane, nå for tida går det i ansiktskremen med shea butter. Blir ikke fet, trekker godt inn, lukter super godt og ikke sterkt. Veldig fornøyd ja. :)

Nå bruker jeg Zoskin siden jeg er gravid. Ellers pleier jeg bruke Obagi

Jeg bruker nivea cleansing toner og deretter nivea fuktighetskrem for tørr hud. Billig og funker som gull :) Fåes kjøpt på helt vanlige butikker og på cubus, h&m osv ;)

Stort sett Ole Henriksen produkter. Litt dyre, men absolutt verdt det! :-)

Decleor eller dermalogica her. Begge har 15spf og gir masse fuktighet (uten å bli fet) :D
Betaler gjerne litt ekstra for produkter som går dypere ned i huden :)
Er hudpleier selv, elsker decleor og dermalogica.. Og helt supert at man får med solfaktoren.. Det har du mye igjen for senere i livet mtp rynker og hudkreft :)

Er hudpleier selv, elsker decleor og dermalogica.. Og helt supert at man får med solfaktoren.. Det har du mye igjen for senere i livet mtp rynker og hudkreft :)

Kjøpte hovedsakelig den fra dermalogica til mannen pga solfaktoren, men forelsket meg i den selv. Pluss at du får mye for pengene i herreserien deres :)

Tror kanskje det blir Matis neste gang, men den er en del dyrere ;)

Decleor :) veldig fornøyd med den. Bruker også ansiktsrens og roseolje fra decleor, og ansiktsskrubb fra Priori og Elisabeth Arden :)

Bruker ren grape seed oil. Perfekt for min tørre og sensitive hud :)

Brukte Carita først- men byttet til Decleor da den er et hakk billigere! Veldig fornøyd! :)

Jeg har brukt Biotherm en stund nå. Synes den gir godt med fuktighet til min tørre hud, men føler det tar litt lang tid før den trekker skikkelig inn i huden. Litt irriterende jeg skal slenge på meg sminke med en gang.

Ser ut som mange er fornøyde med Decleor, kanskje det er det som må prøves neste gang :)

Bruker en fra apoteket i Jordan. Fra dødehavet med masse mineraler. Helt super og naturlig!

Back
Topp