Fuktighetskrem på babyer

x1xLykkeMamma

Gift med forumet
Har dere noen bra kremer å anbefale, min lille er så tørr i ansiktet for tiden.
Bruker olje i vanner og kuldekrem ut men ser ur som om hun trenger litt fuktighetskrem.
Men jeg anner rett og slett ikke hvem som er best til bruk på baby?
a-krem?

ORIGINAL: LangeFlateBrøster

Har dere noen bra kremer å anbefale, min lille er så tørr i ansiktet for tiden.
Bruker olje i vanner og kuldekrem ut men ser ur som om hun trenger litt fuktighetskrem.
Men jeg anner rett og slett ikke hvem som er best til bruk på baby?
a-krem?

Apobase!

Legen min anbefalte det til oss fordi snuppa er så tørr!
Super krem!
Fåes kjøpt på apoteket.

Ellers ville jeg gått får DermiKid (ikke Babyline!!!) sine produkter.

Maja

jeg bruker babyline creme. var veldig tørr i ansiktet her også. hender jeg bruker libero cream også. de funker bra her[:)]

bruker ceridal kuldekrem.. den er god og feit, beskytter mot uttørking og inneholder ikke vann som er med på å skade huden når det er kaldt ute

Ser du har fått mye forskjellige svar og her er ett til.....

bruker PureLan brystvortesalven som kuldekrem, eneste som har fungert her i vinter

ville brukt noe hyper alergivenlig... vi har en som heter a-derma som vi er kjempe fornøyd med... litt dyr, men ved det... funker godt på eksemhud og ømfintelig hud

Brukte a-krem da han var tørr jeg[:)]

A-creme er fine greier :)

Men det er det mye annet som er også. En fordel om det er parfymefritt og uten mange skadelige greier, snakk med dem på apoteket, kanskje?

Vi smører en tørr gutt m,ed aderma exomega, den er er meget allergivennlig og fuktighetsgivende, brukes mye av dem med atokpsik eksem (hvilket han ikke har, men er sterkt i faresonen for, og TØRR er han ialle fall... med sine røde prikker... men det er en annen sak) på sår stump og i ansiktet når han skal ut bruker vi a-creme. (Fin som kuldekrem den, vannet fordamper rask, bare ikke ta på i døråpningen mindt på vinteren, ta på før ytterklær, så er det i orden innen dere kommer ut)

Har forsåvidt prøvd a-creme på den tørre magen også, og det funker fint det også. Så bruk det du foretrekker.

ORIGINAL: *Stella*

A-creme er fine greier :)

Men det er det mye annet som er også. En fordel om det er parfymefritt og uten mange skadelige greier, snakk med dem på apoteket, kanskje?

Vi smører en tørr gutt m,ed aderma exomega, den er er meget allergivennlig og fuktighetsgivende, brukes mye av dem med atokpsik eksem (hvilket han ikke har, men er sterkt i faresonen for, og TØRR er han ialle fall... med sine røde prikker... men det er en annen sak) på sår stump og i ansiktet når han skal ut bruker vi a-creme. (Fin som kuldekrem den, vannet fordamper rask, bare ikke ta på i døråpningen mindt på vinteren, ta på før ytterklær, så er det i orden innen dere kommer ut)

Har forsåvidt prøvd a-creme på den tørre magen også, og det funker fint det også. Så bruk det du foretrekker.

må bare skrive under på dette. Aderma exomega er VELDIG god! Dyr, men virkelig verdt pengene. Bruker den selv også. Eneste jeg kan bruke i ansiktet og som jeg virkelig føler VIRKER! Du kan vel sende mail til produsenten,så kanskje du kan få litt prøver av kremen. Det gjorde jeg! :)

Locobase fikk jeg anbefalt og apobase :)

Back
Topp