Fuktig vogn

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vognen til sønnen vår i bhg (tfk) ble helt gjennomvåt i helgen i regnet, den stod inne og tørket og i solen+vinden etterpå ute og tørket. Det tok to døgn før den tørket skikkelig. Er redd så redd for at den skal bli ødelsgt (altså at det skal bli mugg eller noe skadelige bakterier som sønnen min skal puste inn og bli syk eller i verste fall dø i krybbedød av :o ). Noen med erfaring? (Vet jeg kanskje er unaturlig engstelig, men stod en artikkel på nett i dag om noen som mistet sønnen i krybbedød på samme alder i bhg :o :o :( )

Vet ikke noe ang. muggen og det der, men kan anbefale en helt uskadelig impregnering for evt. et senere uhell. Selges på Barnas hus om jeg husker riktig. Vi så en artikkel i en babykatalog vi fikk på baby comfort noen mnd før sønnen vår kom til verden.

Hvis vognen er tørket helt er det ikke noe å tenke på. Er hvis den står og er fuktig over tid at det begynner å gro. Er derfor viktig at man tar alt ut for regelmessig lufting og sånt, for det blir jo fukt i sengetøy osv. :)

Skal nok mere til enn en regnskur for at mugg skal vokse, så du kan nok ta det helt med ro :)

Back
Topp