Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar de ikke vognene inn når de slutter for dagen? Da hadde jeg tatt med vogna hjem hver dag. Dumt om vognen blir full av jordslagOK. Da tar jeg den inn verandadøren på natten. Takk for svarhar pleid å ha den i gangen når hun var baby men egentlig ikke plass. Men på natta gjør det jo ingenting.
Men i bhg står den jo ute hele uka...
Jeg er litt usikker. På vinteren gjør de det, for ellers blir jo vognene kalde og posene ligger i fast med seler, så da er det lettere å ta inn vognene enn bare posene. Men nå på sommeren tror jeg de står ute... Vår vogn pleier hvertfall å stå ute når jeg leverer. Den står nesten inne - det er tak over, men bare en port som det komme luft inn.Tar de ikke vognene inn når de slutter for dagen? Da hadde jeg tatt med vogna hjem hver dag. Dumt om vognen blir full av jordslag![]()
Jeg er litt usikker. På vinteren gjør de det, for ellers blir jo vognene kalde og posene ligger i fast med seler, så da er det lettere å ta inn vognene enn bare posene. Men nå på sommeren tror jeg de står ute... Vår vogn pleier hvertfall å stå ute når jeg leverer. Den står nesten inne - det er tak over, men bare en port som det komme luft inn.
Der jeg jobbet før hadde vi en diger dobbeltgarasje til oppbevaring i vogn. Med port. Vet ikke om det blir tørt og varm inni den....
Når barnehagen starter opp igjen kan jeg gå å kjenne på den når jeg leverer, så finner jeg ut av det.Det er mye nedbør i landet vårt så ville spurt om rutinene? Jordslag er ikke noe særlig å få i en vogn.
I vår bhg ble det nettopp bygd vognskur. Den er det bare 3 vegger på, tak og gitter på siste vegg. Pga det så bruker ikke vi vogn i bhg da det er mye tåke hos oss. Vogna blir da fuktig og vil mugle over tid. Ungene mine har derfor sovet inne på madrass istedetNår barnehagen starter opp igjen kan jeg gå å kjenne på den når jeg leverer, så finner jeg ut av det.