fukt og mugg skader i leilighet.. bekymret!

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Kan fukt og muggskader i leiligheten gi fosteret noen skade? Dette problemet har gitt meg infeksjon i kroppen tidligere og forsøker hard og finne ny bopel, men markedet er trangt.. har slitt en del med tungpusthet og må bruke ventolin. men kan det gå utover den lille i magen?
 
er det leilighet du leier eller?
men både ja og nei. det kan føre til luftveisproblemer og luftveisinfeksjoner. bla astma. og bronkitt.
ta kontakt med kommunen og forklar problemet og be om hjelp den vegen...
 
Ja, det er leilighet vi leier. Men tenker kjøpe oss hus nå, men slikt tar jo også litt tid. Skal prøve å søke komunal bolig frem til videre :)
 
Flere ganger, men han viser ingen interesse for og komme og ordne opp hos oss. kaller meg inkompetent og ber meg dra meg ut om jeg ikke klare ordne noe selv, så kan vel si at han er en meget dårlig husvert.. Han virker bare interesert i å få husleien sin :(
 
Jeg bodde1 år i en leilighet som var full av mugg og fukt. Jeg visste det ikke før jeg ble syk. Da sjekket vi nærmere etter. Sengen var klissvåt under i fra, og den ene listen var smuldret til jord.
I løpet av det året var jeg mye forkjølet og var i dårlig form.
Etter en stund havnet jeg hos legen med kraftige pusteproblemer. Hadde da fått astma og 4 allergier pga leiligheten.
Angrer så på at jeg ikke flyttet før.
Om det er farlig for fosteret vet jeg ikke, men tror umulig det kan være sundt. Jeg ble gørrssyk.
Man puster jo inn gift
 
Ja, er nå blitt veldig plaget med bronkitt, er så vanvittig redd for om dette kan gå utover den lille.. Men har nå skrevet søknad til komunen å fått legen min til og skrive erklæring for meg på at jeg er blitt syk pga dette, og at jeg er gravid.. Så får jeg bare håpe det er kriterier bra nok for og få komunal bolig frem til vi finner noe eget. Trist når det blir slik og når boligmarkedet er så trangt!
 
Back
Topp