Fucked up sykluser

Escuro

Forumet er livet

Flere som har føkka sykluser? Og hva slags prevensjon bruker dere? (Dersom dere bruker, he he)

Har hormonspiral, og det har vært annenhver gang med kort og lang syklus. Sprøtt. Før hadde jeg 28,5 dager mellom. 

Jeg har notert ned fra 5. desember i fjor:

51 dager

20 dager

31 dager

26 dager

44 dager

27 dager

57 dager (og teller fremdeles, siden tanta lar vente på seg)

Sist mistet jeg mensen (altså etter første fødsel, hormonspiral da også), så håper egentlig den uteblir nå etterhvert. 

har aldri telt før.. men di siste 3 mnd har sambo hatt sånn teit app på iphonen!! hahahaha.. og jeg har visst 24 dager jeg! syns det var litt lite?? men har vært akkurat 24 i siste 3mnd.. hmmm..

har forresten ei på jobben som hadde sånn syklus som du har.. og hu prøvde akupunktur.. og det funka ;)

Jeg har lastet ned "my days", men jeg kan ikke se at den teller antall dager. Kunne godt tenkt å slippe å telt etter jeg :/
Hvilken app bruker dere som ikke har iphone?

Gidder ikke telle, men tror nok man kan stille klokka etter syklusen min. Her snakker man antagelig under en time avvik;)

Jeg har android og har en app som heter Menstrual Calendar Premium. Hadde først free-versjonen i ca et halvår, så oppgraderte jeg fordi testperioden utløp og den var sinnsykt kjekk å ha :) Der kan jeg velge å se hele syklusen min med datoer og dager mellom. Altså en svært oversiktlig oppsummering. Me like. Den har igrunnen alt.

Tror jeg også har det nå,er på 16 dag på overtid..om jeg skal kalle det for det! Men bruker ikke prevensjon,utenom gummi da! :P
Har tatt to tester bare for å være sikker,å begge negativ!
Jeg håper virkelig den kommer snart ! :)

Må helt ærlig innrømme at jeg også har tatt et par tester innimellom bare for å være på den sikre siden. Vanskelig å vite når ting ikke er regelmessig :) 

Ja,kjenner jeg er veldig nervøs..vil ikke bli gravid enda! vil vente enda en god stund! vil ha meg fast jobb,og det skal være 100 % stilling og IKKE 60 % stilling som jeg har nå! Åsså vil jeg også ha ei "alene" tid med Maya enda før det kommer en baby til! :)

Back
Topp