Hei, jeg har ikke erfaring med dette, men googlet litt for deg siden du ikke hadde fått noe svar, og fant da denne linken:
http://emedicine.medscape.com/article/118810-overview#a4 Der står det:
In men, LH stimulates testosterone production from the interstitial cells of the testes (Leydig cells). FSH stimulates testicular growth and enhances the production of an androgen-binding protein by the Sertoli cells, which are a component of the testicular tubule necessary for sustaining the maturing sperm cell. This androgen-binding protein causes high local concentrations of testosterone near the sperm, an essential factor in the development of normal spermatogenesis. Sertoli cells, under the influence of androgens, also secrete inhibin, a polypeptide, which may help to locally regulate spermatogenesis. Hence, maturation of spermatozoa requires FSH and LH.
Jeg er ikke lege, så du bør nok diskutere dette med noen som har mer peiling, men jeg har prøvd å oversette for deg etter beste evne: FSH stimulerer veksten av testiklene og forbedrer produksjonen av et protein fra Sertoli-cellene, som er en del av testiklene som støtter spermiene under modning. Dette androgen-bindene proteinet sørger for høye lokale konsentrasjoner (oppsamlinger) av testosteron nær spermiene, noe som er essensielt i utvikling av normale spermier.
Håper dette var til litt hjelp - om du vil søke mer på egenhånd, googlet jeg på low fsh levels in males.