Fryyyyyser!

Ketalar

Betatt av forumet
Er det flere enn meg som IKKE klarer å holde på varmen?? Måtte gøggle det igår kveld, og da fant jeg ut at det er en vanlig greie å gå rundt å fryse i første trimester...har jeg aldri hørt om før!

sitter her og fryser som bare det selv Er 24 grader her inne, og jeg har både stilongs, og fleecejakke men alikevel fryser jeg... Ganske irriterende egentlig

Det visste jeg ikke men det forklarer mye!:-)

Skrive under på denne jeg også...

anne*mor skrev:
Det visste jeg ikke men det forklarer mye!:-)

Sign :)

Jeg og.... det er helt utrolig, jeg kler åp meg ull og fleece og tykke labber, skrur opp ovner og ligger under tepper og dyner på sofaen, og stakkar sambo svetter som bare det.... men ta det igjen på natten da våkner jeg av at jeg er altfor varm.....

Jeg også! Eller... Svetter, fryser i hjel, svetter, fryser litt, SVETTER!! Blir gal :P var ikke sånn sist :P

Ja gjør det, har i grunn ikke tenkt så mye over at det er i forbindelse med graviditeten. Men er nok det ;) sitter stort sett med pledd og helst varmeflaske :) Gjorde vel det sist også når jeg tenker meg om :D

Ja, det virker som om kroppen har store problemer med å regulere varmen selv. Sitter med jakke inn i klasserommet som er 28 grader :p

Temperaturen går opp å ned hele tiden, men jeg fryser for det meste. Jeg kan ligge på sofaen under varmepumpa å fryse, det er veldig irriterende.

Fryser masse jeg også, skikkelig plagsomt.. Men kan like godt våkne opp midt på natten og være gjennomsvett. Litt problemer med reguleringen her tydligvis ;-)

Back
Topp