Fryyyser og er du kvalm?

LykkeLene88

Forelsket i forumet
Herlighet som jeg skal fryse!! Hele tiden jo! Er det fler som har kjent på det graviditetstegnet eller? ;-)
Og til dere som er kvalme, når startet det?

Jeg ! Jeg fryser veldig!
Aldri vært frysen av meg, men nå kan jeg nesten sitte i stua og skjelve.
Får nesten litt sånn feberfølese.

Jeg fryser og er varm veldig om hverandre.. Veldig ofte kald på kvelden. Jeg er vanligvis vedig varm av meg :)

Har aldri vært slik som fryser før, men nå kan jeg fryse skikkelig att jeg må bare legge meg under dyne eller pledd. Er også kvalm når jeg fryser, men verst når jeg er varm, for da føler det ut som kvalmen bare stiger. Må alltid spise før jeg kjenner sult- hvis ikke går hele dagen ut på å være dårlig.

Nå pleier jeg å fryse når jeg er trett da, og er mye mer og oftere trett nå enn tidligere.
Men ja, merker at jeg fryser lettere eller også, uten å være ekstremt trett

Herlighet som jeg skal fryse!! Hele tiden jo! Er det fler som har kjent på det graviditetstegnet eller? ;-)
Og til dere som er kvalme, når startet det?
Denne gangen startet kvalmen en uke før ikm... Forrige gang var det 2-3 dager før ikm..
Jeg også fryyyyyyser.. Gleder meg til ei uke med sol og varme :D

Jeg fryser nesten hele tiden. Spesielt på kveldene, da sitter jeg med masse klær, ullteppe og varmen på fult. Gir seg ikke da heller:-/

Jeg også fryser veldig om dagen, mer enn vanlig, Ditte jeg er ofte rimelig frossen fra før av.. Huff.. Lengter etter sol og varme!

Går veldig opp og ned her også. Kan sitte å hutre og fryse, ta på meg teppe, 5 min. etterpå vet ikke jeg hvor jeg skal gjøre av meg fordi jeg er så varm :P Haha..

Ja, fryser enda lettere enn vanlig og spesielt på føttene! I neste øyeblikk kan jeg imidlertid være glovarm, så det skifter fort:)
Kvalmen begynte i uke 4, for alvor i uke 5.

Ja jeg fryyyser også! Brr...

Jeg tente på i peisen idag og fyrte opp til 25 grader. Var fortsatt kald, mens mannen min syntes det var godt og varmt!!! Kvalmen kom i uke 5 og (bank i bordet) forlot meg ved uke 10. Nå har jeg hatt skikkelig kvalme da, så håper jeg er ferdig med det.

Jeg pleier å fryse uka rett før tanta kommer og tror det kommer at at jeg har litt høyere kroppstemperatur etter EL enn jeg har før EL. Når man er gravid så går kroppstemperaturen opp 0,3-0,5 grader fra normalen så det kan jo kanskje være derfor vi fryser.
Merker at jeg må ha over 24 grader inne for at jeg ikke skal synes det er altfor kaldt.

fryser og har hetetokter om hverandre. sånn det føles å være i overgsngsalderen kanskje? :-p og kvalmen starta rundt uke 8 og så trofast som kvalmen er så er den her enda (uke 12 nå) >_< jeeej...

Ja, alltid vært litt frysen av meg, men har jo tatt av etter jeg ble gravid.. og vært uggen/kvalm, men bank i bordet så har jeg nesten sluppet unna oppkast.. Skal iallefall ikke klage, for med første lå jeg over doen til uke 18 :confused:

Back
Topp