Fryst mm

AnnMari

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Syns dere mm som har vært fryst lukter ekkelt? Det syns jeg. Den har liggi i -19 og ikke for lenge. Mini nekter å spise grøten hvis jeg har i en terning melk som har vært fryst. Flere som har det slik? Jeg vurderer å droppe å fryse melk ved neste barn... Syns det er skikkelig ekkelt!
 
Ikke merket noe spesielt, men noe av melken som jeg har fryst i store mengder (aventbegere) har vært sur. Det vil ikke vesla ha. Melka jeg har fryst som isbiter har det ikke vært noe å utsette på.
 
Så rart! Ikke lagt merke til det her. Er det isbitformer du fryser i da? Kanskje den avgir noe smak?
 
Isterningsposer. Syns den fra flaske lukter og smaker vondt også. Som er fryst i beger mener jeg.
 
Skjønner hva du mener. Min melk lukter også.. lite godt når den ikke er fersk, men så lenge babyen vil ha den ser jeg ikke på det som noe problem
(red: min spiser helt greit mm fra kjøleskap eller fra fryser, det samme gjorde forrigemann).
 
Last edited:
Det står litt om årsak og mulige tiltak på ammehjelpen sine sider, forøvrig, tipper du finner det om du googler "ammehjelpen smak på morsmelk" :)
 
Back
Topp