Fryst brystmelk??

Ju9ta

Forumet er livet
Hvordan "smaker" d og lukter melka deres?? Når dere har tatt d opp fra fryser'n og latt d tint opp i kjøleskap??Altså, syns d lukter og smaker helt forferdelig jeg..[8|] 
Skal d gjøre d eller?? Smaker lixom litt "metall"-smak nesten..[8|][&o]
Har fryst de ned i slike Avent-begere..Har kokt de på forhånd seff..
Har tatt opp melk fordi pappa'n skal gi henne mat inatt,slik at mamma'n her får sove ej heeeel natt..[:)][:D][:D]

Vet du, det sa venninna mi også. At den melka som hadde vært fryst lukta forferdelig. Datteren hennes ville ikke ha den.. Jeg har aldri klart å pumpe nok melk til å fryse ned. [8|]

Jeg syns også den lukter litt rart, selv om begeret (Avent VIA) er kokt på forhånd. Den skiller seg litt også har jeg merket, blir lissom sånne små "korn"/flak, omtrent som i gulp... Men Ludvig har drukket opptint melk han, og har ikke "sagt" noe på smaken... [:D] Men var en gang som jeg ikke frøs ned melka med en gang, stod i kjøleskapet et døgn først, og den lukta kjempesurt... gikk rett i vasken den gitt...

Jammen ikke lett det melkegreiene... Jobber med å opparbeide et lite lager med fryst melk nå jeg da, så jeg pumper en gang om dagen. Er så kjekt å ha sånn i tilfelle! Selv om det ikke er så lett å få melka fort varm i et nødstilfelle da... Noen som har tips der? Når Ludvig først er sulten er han nemlig veldig sulten. og vil helst ikke vente ett minutt engang...

Back
Topp