Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagen før testdagen.. mener jeg da var 4+1..
Testet dagen før pga jeg var så langt nede at jeg hadde ikke orket gå på jobb viss det var enda et negativt forsøk, og ei på jobb skulle reise på testdagen, så da Måtte jeg på jobb liksom
Jeg hadde heller ingen symptomer, så håpet er ikke ute enda håper det klaffer for degOkei, så bra at du fikk positivt! Gratulerer Jeg er på Rugedag 7 idag, altså 12 Dpo, og den var negativ.. kjenner jeg begynner å miste troa da jeg hører mange har fått positivt allerede nå. Har heller ingen symptomer på noe..
Takk for motivasjonJeg hadde heller ingen symptomer, så håpet er ikke ute enda håper det klaffer for deg
Hvor mange runder har du hatt?Takk for motivasjon
Såpass! Ja da er det enda håp! Vi prøvde selv i nesten 2 år, og dette er 2 runde med ivf+ to avbrutte forsøk imellom. Hehe så koseligHvor mange runder har du hatt?
Med min første (som kom uten ivf vel og merke) tester jeg svaaaakt positiv 4+3. Tror ikke den hadde slått ut ved ikm en gang. Men han sitter nå her og er strax 5 år gammel
Her klaffet det på tredje forsøk med fryst blastoSåpass! Ja da er det enda håp! Vi prøvde selv i nesten 2 år, og dette er 2 runde med ivf+ to avbrutte forsøk imellom. Hehe så koselig
Rugedag 8 fikk vi positivt[emoji4]