Fryser!!!!

glamaria

Gift med forumet
Jeg fryser hele tiden!! Sitter med ytterjakke på eller dyne rundt meg uansett hvor jeg er[&:] Nå er jeg ikke akkurat noe steikeovn til vanlig da, lurer på om dette har noe med graviditeten å gjøre? er det noen andre som fryser uvanlig mye?

Jeg og fryser noe gæli! Er ganske frossen av meg til vanlig jeg og, men ikke så ille som nå. Igår var det 21 grader i stua og jeg hadde gåsehud over hele kroppen, så tok på meg ytterjakke, fyra i peisen og la meg under pledd på sofaen foran peisen, først da begynte det å bli behagelig.

Jeg er en VELDIG varm person,går uten sokker inne hele året å sånn,og når jeg har begynt å dra på meg sokker og innejakke,ja hehe da er det noe muffens [8D]

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@]

Jeg fryser hele tiden!  Jeg pleier ikke å fryse på langt nær så mye! Frøys selv da jeg sto å dusja i varmt vann i går!

Fryser konstant på jobben også.  Utrolig kjipt!

Jeg å...pleier å være veldig varm...går i tskjorte når andre går med langerma[:)] Men nå er je kald heeeeele tia[&:]

Jeg er motsatt! Er bestandig den som sitter med pledd og ullsokker og ullgenser osv... Men nå må jeg lufte og ha oppe vinduer hele tiden! Og det nå som det er KALDT ute!! merkelig....

ORIGINAL: kariannemor

Jeg og fryser noe gæli! Er ganske frossen av meg til vanlig jeg og, men ikke så ille som nå. Igår var det 21 grader i stua og jeg hadde gåsehud over hele kroppen, så tok på meg ytterjakke, fyra i peisen og la meg under pledd på sofaen foran peisen, først da begynte det å bli behagelig.

akkurat som at jeg skulle sakt det selv.. hehe

jeg fryser også... og likevel så svetter jeg... [&:][8D] rare kroppen min [:)]

Back
Topp