Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo så irriterende....ene øyeblikket varm, og plutselig som å skru på en bryter, fryser noe så inderlig.Får også skikkelig frysetokter
Ja jeg å syns det er så rart. Aldri hatt det før...og har vært igjennom 3 svangerskap.Ja jeg også får slike fryserier!! Merkelige greier
Sånn er jeg på natta også. Er helt sinnsykt varm. Vanligvis så takler jeg ikke å ha vinduet oppe om natta når det fortsatt er veldig kaldt ute, men nå bare måååå jeg ha det oppe. Men så kommer disse fryseriene plutselig på dag/kveldstid. Jeg å trodde jeg hadde feber, og jeg har utrolig sjeldent feber. Men ingen feber..Samme, har trodd jeg har fått akutt feber mange ganger Men har også blitt helt andre enden av skalaen også, alltid vært litt kald av meg men nå våkner jeg og er såå varm hver morgen, skulle tro jeg hadde badstu på soverommet
Kjenner jeg gruer meg litt til sommeren om denne innebygde varmen fortsetter blir nok mye skyggesitting da, heheSånn er jeg på natta også. Er helt sinnsykt varm. Vanligvis så takler jeg ikke å ha vinduet oppe om natta når det fortsatt er veldig kaldt ute, men nå bare måååå jeg ha det oppe. Men så kommer disse fryseriene plutselig på dag/kveldstid. Jeg å trodde jeg hadde feber, og jeg har utrolig sjeldent feber. Men ingen feber..
Huff ja, du sier noe der. Tror ikke sola blir min venn i år nei..Kjenner jeg gruer meg litt til sommeren om denne innebygde varmen fortsetter blir nok mye skyggesitting da, hehe
Fryser veldig! Så mye at jeg hele tiden spør folk om det er kaldt her, men temperaturen er fin denEr det flere enn bare meg som plutselig får sånne fryserier? Har ellers normal kroppstemperatur og er god og varm, men plutselig så fryser jeg så inderlig i kroppen!
Ja ikke sant. Samme her. Ingen andre enn meg som klager over at det er kaldt hjemme, uten at det egentlig er kaldt.Fryser veldig! Så mye at jeg hele tiden spør folk om det er kaldt her, men temperaturen er fin den
Høres kjent utJa ikke sant. Samme her. Ingen andre enn meg som klager over at det er kaldt hjemme, uten at det egentlig er kaldt.
Det er såpass ja. Er ikke sånn på natta da...bare på dagen/eftan. Natta har jeg heterier istedenfor.Fryser mye lettere enn før og er iskald på føttene. Sover med ullsokker på plutselig nå.