Fryser!

Tildemor

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Har akkurat begynt å synke inn at jeg er gravid.. etter x antall positive tester, og de to siste dagene har jeg frøset noe så sinnsykt!

I dette øyeblikk sitter jeg med ovnen på 25 grader, hoodie, fleecebukse, tykke sokker og dyne MED pledd oppå :hilarious:

Flere enn meg som har blitt skikkelig frysepinn?

Har akkurat begynt å synke inn at jeg er gravid.. etter x antall positive tester, og de to siste dagene har jeg frøset noe så sinnsykt!

I dette øyeblikk sitter jeg med ovnen på 25 grader, hoodie, fleecebukse, tykke sokker og dyne MED pledd oppå :hilarious:

Jeg frøs også vanvittig mye de første månedene av graviditeten. Sov med superundertøy, ullsokker, pledd og dyne :p de siste månedene har jeg derimot blitt veldig varm. Termostaten min er godt påvirket av det som skjer i kroppen :)

Jeg frøs også vanvittig mye de første månedene av graviditeten. Sov med superundertøy, ullsokker, pledd og dyne :p de siste månedene har jeg derimot blitt veldig varm. Termostaten min er godt påvirket av det som skjer i kroppen :)

Godt å høre jeg ikke er alene! Så uvant å praktisk talt ha frosne fingre døgnet rundt :hilarious:
Men, hvis det kommer en frisk og fin baby i Januar, så er frysing det minste problemet!

Frøs før posetiv test og ut 1 trimester før det snudde. Fryktelig plagsomt!

Jeg frøs helt sykt i min 3. graviditet. Det gav seg vell omtrent halvveis

Jeg har også vært mye frossen etter at jeg fant ut at jeg var gravid for litt over 2 uker siden. Går rundt mye i ullgenser og ullsokker, vil ha pledd over meg i sofaen, iskalde hender til tider osv.. Mens mannen sitter i t-skjorte og vil helst lufte hele tiden fordi det er så varmt :p

Jepp! Kald på hendene, pledd på når jeg sitter på sofaen...fryser fryktelig lett gjennom hele dagen. MEN! på natta er jeg visst «steike varm som en kakkelovn» (sitat sambo):smiley-angelic006

Har vært frossen omtrent hele graviditeten, dette med at man blir så varm skjønner jeg ingenting av er i uke 33 nå

Back
Topp