Fryser!!

Ak91

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Julemiraklene 2025
Fryser så syyyyykt!! Hele tiden. Iskald. Skjelver hvis jeg går ut av huset. Konstant gåsehud. Spesielt veldig kald på ettermiddag og kveld. Sitter i ullgenser med ullpledd og full fyr i peisen. Er egentlig av typen som alltid er varm. Er en del svimmel og begynte å lurte på det kanskje har noe med jernmangel å gjøre eller noe?? Andre som fryser? :hilarious::hilarious::hilarious:

Synes jeg fryser hele tiden jeg også! Stadig to pledd som må til på sofaen og ulltøy all the way. Men er ikke veldig varm av meg til vanlig heller da.

Jeg fryser mye til vanlig, men har nå klart å bli syk så nå er det ekstremt :hilarious:

Jeg har frøse mye i begynnelsen av mine to tidligere svangerskap og gjør det denne gangen også! Temperaturen stiger jo etter el og holder deg omme om man blir gravid, så det er nok derfor har jeg tenkt:)

Jeg fryser noe forferdelig. Men har høyt jern nivå så er ikke det. Jeg må fyre til tempen er 39 grader. Da er jeg litt varm. Håper det snur snart.

Samme her, iskald hele tiden.
Sitter med teppe i sofaen og ullpledd.

Fyr i ovnen og ligger under pledd på sofaen her også

Så kald! Sov 2 timer i dag, var kald da jeg sovnet med klær på, pledd og dyne. Like kald da jeg våknet.

Hadde sikkert vært bedre med første trimester på sommeren og tredje på vinteren, temperaturmessig.

Er også veldig kald. Fryser masse. Spesielt de første ukene. Er begynt å gå litt over nå. Er 10+1.

I natt sov jeg med tynt fleecepledd og to tykke dyner over meg. Trodde jeg skulle fryse ihel:hilarious: Andre tider koker jeg nesten over. Kroppen er merkelig dere:hilarious::D

Skikkelig kald her også. Vært sånn i de andre svangerskapene og.. Godt det ikke har kommet noen skikkelig kuldeperiode ennå..

Back
Topp