Fryser

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Er det flere som fryser og er kalde? Jeg er generelt en frossenpinne, men det har blitt mye verre i svangerskapet [emoji31] konstant kald!!

Ja skikkelig frysen. Vært det siden jeg ble gravid. Blir ekstra ille når jeg har spist og magen begynner å jobbe. Bruker stilongs og ullgenser hver dag. Må ofte legge meg med klær på fordi jeg fryser så. Hehe:)

Ja! Har vært skikkelig frysepinn siden positiv test ca. Må legge meg med klær på og bruker dødslang tid på å få varmen, men så våkner jeg rett etterpå helt gjennomsvett :facepalm:
Er utrolig plaget med nattsvette denne gangen, skikkelig plagsomt.

Ja! Har vært skikkelig frysepinn siden positiv test ca. Må legge meg med klær på og bruker dødslang tid på å få varmen, men så våkner jeg rett etterpå helt gjennomsvett :facepalm:
Er utrolig plaget med nattsvette denne gangen, skikkelig plagsomt.

Samme her [emoji2]

Er ikke det årstiden ? Hehe

Det er egentlig omvendt nå, man har mer blod, så man burde være varmere :)

Jeg er skikkelig frossen, mye mer enn jeg pleier å være på vinteren!

I mine 3 svangerskap ( inkludert dette ) har eg vore veldig frostig dei første månane, fryse heile dagane omtrent! Så sjøl om me har meir blod å sånn no så e da veldig vanlig både med frostbyer og svettebyer [emoji4]

Har lest at kroppen bruker energien på det som skjer i magen, og derfor har mindre igjen til å holde kroppen varm. Godt å høre vi er flere i alle fall [emoji28] har kjøpt meg pledd på jobb faktisk [emoji23]

Jeg fryser alltid! Det er igrunn ikke noe nytt, men det er faktisk blitt verre i svangerskapet. [emoji849][emoji301]️

Jeg er helt motsatt! Jeg er glovarm:eek: men magen min er konstant iskaldo_O

Er det flere som fryser og er kalde? Jeg er generelt en frossenpinne, men det har blitt mye verre i svangerskapet [emoji31] konstant kald!!

JA! veldig enig. Kan ikke huske det var sin sist, og dette svangerskapet følger akkurat samme mønster årstidmessig da storesøster hadde termin 21 juni, og nå er det termin 4-5 juli.

Jeg var heller ikke like kald sist.. da ble jeg gravid i januar da. Men fryser altså sykt mye! Må kjøpe mer ullundertøy tror jeg..

Back
Topp