Fryser

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
Bare jeg som fryser hele tiden? Holder på å fryse ihjel føles det som[emoji15] husker jo ikke hvordan det var sist selv om det ikke er så lenge siden.

Sniker fra januar/februar - jeg frøys myyye de første ukene :) Er vanligvis heller litt varm av meg. Er 10+2 i dag og fryser ikke like mye lenger, men sitter fortsatt med ullpledd i sofaen :)

Jeg fryser jeg også, spesiellt om morgenen. Satt med teppe i formiddag selv om det var 25 grader på stua med sola steikende inn vinduet :p

Jeg har begynt å fryse skikkelig mye på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb, da ender jeg som regel opp med å sovne på sofaen med pledd/dyne på fordi jeg er sliten i tillegg. Når jeg våkner er jeg varm igjen

Jeg er så om hverandre. Av og til er det max svetting andre ganger klarer jeg ikke få i meg varmen. Men leste at når temperaturen i kroppen er høyere, som nå, så er det liten temperaturendring i lifta som skal til for at det oppleves iskaldt. Og det at man svetter er jo fordi man er generelt varmere [emoji14]

Fryser kjempemye! Frøs under forrige svangerskap også.. her ser du meg innpakket i ullpledd akkurat nå[emoji1308]
7848bd8387fe84ce866b1b7e05052eca.jpg

Jeg er glovarm av meg nå som jeg er gravid! Jeg pleier å ha ganske lav temp (35.5 kanskje), men nå som jeg har mageboer ligger den på 37 og jeg er så varm på dagen, men når jeg prøver å sove kan den synke ganske fort igjen, har stjålet mannen sin dyne flere ganger!

Har vært veldig frossen flere av gangene jeg har vært gravid. Denne gangen kan jeg fryse på deler av kroppen og være glovarm andre steder samtidig..

Jeg er normalt ganske frossen av meg. Har hatt en del hetetokter, og blir "glovarm" under føttene om kveldene. Men om formiddagene har jeg noen dager vært veldig frossen. Akkurat nå må jeg ha pledd. Ikke godt å forstå seg på, men noe rart er det i alle fall med den indre termostaten!

Back
Topp