Fryser

emma1

Betatt av forumet
Har våknet to netter på rad nå av at jeg fryser veldig. Samboer kommenterte det også i morges at jeg skalv veldig i natt.

Noen som opplever det samme?

Kjennes også ut som jeg har vært på tidenes maraton om morgenen. Utrolig støl i lår og legger.

Helt normalt å fryse dessverre.. Jeg sover med to dyner, og går bare med tykke ullklær. Fryser likevel som en ispinne:/

Jeg er kald på hender og føtter.

Jeg er iskald konstant! Pleier å gå med pene bluser og skjørt på jobb, men nå orker jeg kun å gå i tykke ullgensere og likevel er jeg frossen :) jeg fryser også om natten...

Jeg har alltid vært en skikkelig frossenpinne. Men i det siste har jeg hutret ekstra mye. Spesielt på jobb hvor det virker som om det spares på fyringen. Heldigvis er mannen min også frossen av seg, så hjemme passer vi på å ha det varmt og godt :-)

Samme her. Jeg som alltid har vært glovarm. De kalte meg for varmeovnen på skolen og jeg varmet alle i friminuttet, men nå pakker jeg på meg med klær og fryser skikkelig. Fordelen er at nå får jeg endelig brukt alle de deilige genserne jeg aldri får brukt ellers :)

Jeg og fryser. Hele tiden. Sitter og hutrer under flere lag med klær, mens andre rundt går i tynn t-skjorte.
Hjemme kan jeg ligge på sofaen med ullgenser og ullsokker, med ullpledd og full fyr i peisen. Og enda fryse. Godt å høre det ikke bare er meg :joyful:

Jeg også fryser masse! Hutrer og fryser under ullpleddet :smiley-bounce012

Back
Topp