Fryser

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Er det andre enn meg som fryser? Føler det er mer normalt å være varm på dette stadiet. Jeg satt og frøs med teppet rundt meg i 26 grader. Samboeren min var helt rød i nakken og våt av svette stakkars. Jeg fyrte og fyrte i ovnen.

Du har ikke feber da? Jeg er varmere enn vanlig inni kroppen på en måte, men på huden er jeg kald.

Jeg har alltid vært en frossenpinn, og det har ikke endra seg etter jeg ble gravid desverre :p

Du har ikke gått ned i vekt i starten da? Det kan ha mye å si :)

Jeg har alltid vært en frossenpinn, og det har ikke endra seg etter jeg ble gravid desverre :p

Du har ikke gått ned i vekt i starten da? Det kan ha mye å si :)
Jeg har alltid vært veldig varm. Jeg har gått ned 1 kg siden før svangerskapet. Så det tilsvarer nok litt mer enn bare 1 kg. Kanskje det er grunnen ja :)

Jeg har alltid vært veldig varm. Jeg har gått ned 1 kg siden før svangerskapet. Så det tilsvarer nok litt mer enn bare 1 kg. Kanskje det er grunnen ja :)

Du skal ikke se bort ifra at det er grunnen :) hvis du plusser på di kiloene baby og fostervann osv sannsynligvis veier nå har du jo reelt sett gått ned mer i vekt :) blir kald når polstring forsvinner ;)

Back
Topp