Fryser

linel

Elsker forumet
Er det flere som fryser? Sånn sikkelig innvendig frysing? :-O

Det er 25-26 grader inne og vi pleier å kjøre den temperaturen til vanlig, men etter jeg ble gravid så har jeg fryst så forferdelig mye :-/
Pleier heller å være omvendt på meg altså.

Er det normalt eller er det noe galt med meg? :-p
 
Det gjør jeg også. Fryser hele tiden faktisk. Og jeg har også lurt på om det kan ha med graviditeten å gjøre. For jeg har ikke vært noe typisk frysepinne før.
 
Jeg fryser også hele tiden. Sover med hettegenser, ullsokker og joggebukse :o sitter med pledd og fryser når typen ligger i baris og svetter. Helt rart det der.. :p
 
Å gurimalla så deilig at det var flere med meg :-P
Misforstå meg rett altså.
Men har aldri vært noen frysepinne :-p
Er det noen grunn?

Noen som vet hvorfor man fryser sånn da? :-)

Jeg kan ikke huske jeg gjorde det i første svangerskap nemlig :-p
 
Jeg også fryser sånn skikkelig, nesten sånn feber frysing virker det som uten feberen; p Men hvis jeg sovner holder jeg på og dø av varme når jeg våkner :p Også fryser man litt igjen :p
 
Å gurimalla så deilig at det var flere med meg :-P
Misforstå meg rett altså.
Men har aldri vært noen frysepinne :-p
Er det noen grunn?

Noen som vet hvorfor man fryser sånn da? :-)

Jeg kan ikke huske jeg gjorde det i første svangerskap nemlig :-p
Det er fordi kroppen din nå ligger mellom 0,5 og 1 grad høyere enn ellers. Det vil rette seg om noen uker. I mellomtiden må du bare pakke deg inn og bli varm rett og slett, selv om det kjennes rart. Dette er hva jeg har lest :p
 
Jeg også fryser sånn skikkelig, nesten sånn feber frysing virker det som uten feberen; p Men hvis jeg sovner holder jeg på og dø av varme når jeg våkner :p Også fryser man litt igjen :p


Akkurat det samme som meg :-P
Ubehagelig vettu, herremin! :-D
 
Det er fordi kroppen din nå ligger mellom 0,5 og 1 grad høyere enn ellers. Det vil rette seg om noen uker. I mellomtiden må du bare pakke deg inn og bli varm rett og slett, selv om det kjennes rart. Dette er hva jeg har lest :p


Tusen takk for svar :-)
Da kan jeg roe meg ned med kakao, pledd og dyne!
 
Ja, sitter og hakker tenna inne!!
 
Jeg fryser jeg også! Har alltid vært litt frøsen av meg, men dette tar kaka! Her om dagen lå jeg med termosokker, tjukk kosebukse, hettegenser, pledd, termodyne og i tillegg ordnet mannen min sånn at jeg fikk en varmeovn inntil meg der jeg lå på sofaen. Likevel lå jeg og hakket tenner :))
 
Jeg også fryser, spesielt på ettermiddag og kveld. Jeg skrur opp varmepumpa og mannen skrur ned ;)
 
Jeg fryser ihjel jeg også. Er 24 grader her inne og jeg sitter med ull og tykke sokker og teppe.
Leste ett sted at om du fryser mye så er det visstnok ett tegn på jente. Blir spennende å se om det er rett ;)
 
Du er ikke alene om å fryse. Er en frysepinne til vanlig, men noen dager nå er det helt forferdelig. Blir helt kald inn til sjela. Satt på kontoret med dunjakke på fredag. Og jeg frøs fortsatt. Så plutselig kan det svinge og jeg blir kjempevarm...
Visste ikke at det var mulig engang, jeg. :laughing002
 
Hos meg er det motsatt. Jeg er så utrolig varm! Spesielt om morgenen... klarer ikke stå på badet for å skifte på sønnen min en gang uten å nesten besvime av varmen så har måtte ta med stelle matte ut I gangen ;) hehe...
 
Godt å lese denne tråden, sitter med 2 vifteovner, dyne og fryser fortsatt, holdt på slik en uke, hver kveld så må jeg pakke meg skikkelig inn, Brrrr
 
Back
Topp