Fryser!!

Jade<3

Forelsket i forumet
Det er en ting som har gått igjen i alle mine svangerskap, og det er at jeg fryser.... HELE TIDEN!!!!
I senga har jeg 2 dyner og 1 pledd. Likevel fryser jeg som bare det!
Flere? Og er det noen som har noen gode råd?
Vurderer å ta frem vinter-dundyna og sove med superundertøy!!

Haha det er godt å se jeg ikke er alene. Har tenkt så mye på hvorfor jeg kan fryse når jeg kommer opp fra bassenget (30gr) og i luften (30gr) og ikke minst mye på kveldene, da er det jo hele 28 gr så har jo ingen grunn til å fryse, og har aldri gjort det heller. Men da forstår jeg mer :p:D

Så rart, jeg ble skikkelig varm under forrige svangerskap. Er vanligvis en frossenpinn uten like, så det var en ny erfaring.

Har også frosset noe veldig. Men nå som jeg er på ferie i nord er jeg usikker på om det er graviditeten eller drittværet utfor døra som er årsaken.. :p

Omvendt her :-p alt for varm. Plutselig er den norske kalde sommeren ulidelig varm

Ser jeg er på "feil" forum :-p sniker litt rundt på Jan, feb og mars :-p hører til februar

Jeg fryser også hele tiden, de rundt meg tror jeg er gal. 28 grader og jeg går med jakke liksom :p

Fryser, fryser, fryser, men ER veldig varm... Ligger med ullpledd på sofaen og fryser fortsatt.

Jeg fryser så!!! Og nå er jeg en uke på besøk hos pappa og hans familie. Og pappas kone mistenker jeg er lagd av is. Hun syns alltid det er så varmt. Så her i huset er det nå 18grader, og dører og vinduer står oppe. Det er tross alt 16 grader ute.. Brrrr fantaserer om en stor vedovn og pledd!

Jeg er kald og varm litt om en annen.. Idag har jeg vært vekt kokt, mens i går frøs jeg hele dagen

Jeg fryser også helt sinnsykt, men det har jeg forsåvidt alltid gjort...

Back
Topp