Fryser

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Fryser konstant!! Rett å slett iskald.
Forige graviditet var jeg veldig varm...

Kan jo selvfølgelig ha noe med at det er iskaldt ute :p

Noen andre som fryser?

Ja! Hele tiden.. Men i går og i dag har jeg vært litt varmere. I forrige graviditet svetta jeg og var så varm hele tida. Men så langt nå har jeg bare vært kald, men ser ut som det snur litt nå. Til og med varm på hendene, noe jeg til vanlig ALDRI er :p

Får prøve å nyte det siden vi går sommeren i møte med ganske stor mage ;))

Ååå, håper jeg og blir varm snart. Holder på å bli gal av all den frysinga.
Kan nesten ikke drikke vann, det kjennes ut som alle organene fryser til is!!

Hehe. Fryser selv, så vet hvordan du har det!

Ja! Første symptomet mitt var at jeg konstant frøys... og det har ikke gitt seg. Fryser hele tiden, og er til vanlig nokså varmblodig... kan ikke huske jeg frøys sånn sist gang. Da var jeg ganske varm og svett tror jeg...

Jeg frøys veldig på kvelden i starten, men det begynner og gi seg! Blir spennende til sommeren med varmen og stor mage, men skal vel holde ut!!

Åååh JA!! Jeg fryser noe VELDIG!! :-O Å jeg som haaater å fryse..... Håper det går over snart ;)

Sent from my LT18i using BV Forum

jeg er sånn enten eller, det veksler, men er liksom aldri akkurat passe hehe enten er jeg kjempevarm eller så fryser jeg noe så innmari, litt slitsomt egentlig...

Jeg fryser og! Har egentlig alltid vært veldig varmblodig. Er dette altså et graviditetstegn? Jeg har bare tenkt at det er fordi det er så kaldt ute...

Jeg fryser også veldig for tiden!
Og plutselig kan det kjennes det ut som jeg har 39 i feber, fryser og er glovarm, selv om tempen er normal :P

Jeg fryser lett generelt, men har fryser ekstra mye de siste dagene. Er det et symptom? Husker bare jeg var varm på slutten av forrige svangerskap.

Back
Topp