Fryser!!

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Jeg blir gal, jeg fryser hele tiden!!! Har vært en frossenpinne lenge, men nå er det ekstremt! Hendene er verst, nesten så at jeg går med hansker inne. Flere som fryser her?

Jepp, samme her!

Bor jo ikke akkurat i den varmeste landsdelen, men jeg har på meg ullgenser og teppe inne. Må ogaå dusje flere ganger daglig for å få i meg litt varme! 

Vær du sikker.....:( jeg er også litt frysepinn til vanlig, men makan til frysing har jeg aldri noen gang opplevd... Må jo dusje i kokvarmt vann x-antall ganger daglig for ikke og bokstavligtalt fryse ihjel:( hadde det ikke sånn. Mine 2 Forrige sv.skap, men har lest et sted at det er helt normalt...:-/ Godt jeg har gode, varme gensere og et skikkelig deiig hjemmestrikket ullpledd:):):)

Samme hr,særlig på føttene og hendene!

Jeg er litt bedre denne uken,men forrige uke frøs jeg skikkelig!! Alle andre gikk rundt i tskjorte, mens jeg gikk med bukse,genser, fleece,jakke og et teppe surret rundt meg heheh... har også lest det er helt normalt ;) Nå sliter jeg mest med at jeg er stuuuup trøtt!! *gjeeeeesp*

Innimellom.... men når jeg først fryser får jeg steinharde brystvorter og det er faktisk litt ekkelt..

Ja! Fryser masse jeg også! Spesielt på føttene. Og jeg elsker å gå barbeint om sommeren, men den gang ei, her er det tykke sokker og tøfler selv innendørs! ;)

Godt å høre at vi er flere. I dag er det bedre, men i går var det helt forferdelig.. Gubben er mer forbauset de gangene jeg er varm på hendene enn når de er iskalde.

Jeg er også veldig kald. Mest på føttene, har som nevnt tidligere mistet følelsen i tuppen av storetærne i perioder.....ekkelt! Går rundt med ullsokker og sover med ull-sokker, men kald for det ja..... Varmen komer vel litt senere i svangerskapet tenker jeg, hehe, da springer jeg vel barbent rundt huet for å køle meg ned i jula, hehe :)

Back
Topp